У Франції опитають населення для створення нових правил реклами гемблінгу

26 Вересня 2021, 11:09

У Франції опитають населення для створення нових правил реклами гемблінгу

Французький регулятор ініціював загальносуспільні обговорення щодо рекламування азартних ігор та до кінця року пообіцяв розробити план регулювання сфери гемблінгу, який подадуть на розгляд уряду.

На днях у Франції розпочалися суспільні слухання щодо гемблінгу. З такою ініціативою виступив регулятор цієї сфери l'Autorité nationale des jeux (ANJ). Консультації із населенням заплановані до 20 жовтня.

Під час оголошених заходів будуть збирати думки французів щодо ставлення до азартних ігор, реклами операторів, а також проведуть опитування щодо повноважень ANJ з регулювання реклами гемблінгу. Окремим пунктом суспільних консультацій буде запитання – чи необхідні нові засоби контролю для захисту від залежності молоді та уразливих прошарків населення.

До речі, в ANJ також проведуть опитування не тільки серед простих людей, але й представників держорганів та медичних працівників. Окрім цього, обговорюється питання проведення семінарів з органом професійних рекламодавців.

Регулятор вдався до таких заходів після різкої критики місцевих операторів азартних ігор через надмірну рекламу під час футбольних змагань Євро-2020 цього літа. ANJ визнав, що одні компанії справді перестаралися з обсягом реклами, а інші непропорційно спрямовували інформацію про свої послуги на молодь.

В результаті таких опитувань та консультацій буде складений план змін щодо правил рекламування сфери гемблінгу, який буде представлений уряду.

За словами президента ANJ Ізабель Фальк-П’єрротен, їхня мета – залучити до обговорення всі зацікавлені сторони, щоб вдосконалити та посилити контроль за рекламою азартних ігор.

Вона додала, що це природній та очікуваний процес. Після того як ANJ розпочав свою роботу влітку 2020 року, нова очільниця заявила, що необхідно переосмислити регулювання гемблінгу в країні.

До слова, влітку під час спортивного турніру Harris Interactive провели опитування щодо гострого питання довкола реклами. Результати показали, що більшість респондентів незадоволені великою кількістю інформації про гемблінг. Вісім з десяти опитаних вважають, що надмірна реклама азартних ігор може спричинити зростання рівня залежності у французів.

Нагадаємо, що в Молдові ЗМІ просять державу не забороняти рекламу гемблінгу.

Читайте також: Ліцензія казино

Читайте також: Онлайн-казино України

Коментарі:
Зараз читають