Георгій Рисак – SEO-фахівець, який працює в ніші digital marketing понад п'ять років, – поспілкувався з журналістами Login Casino. Експерт розповів про свій професійний шлях, поділився досвідом просування гемблінг-проєктів та розкрив декілька цінних інсайтів для розвитку нішевих продуктів. Останні новини про ігровий бізнес розміщені в окремому розділі сайту.
Георгій Рисак працює в ніші цифрового маркетингу понад п'ять років. Протягом останнього року очолює SEO-відділ компанії Develux. Спеціаліст веде профільний блог SeoBag та розвиває кілька бізнес-проєктів у гемблінг-ніші.
У новому випуску серії подкастів «Українські реалії в гемблі» Георгій Рисак розповів:
- як потрапив у диджитал-маркетинг та з чого розпочиналася його кар'єра;
- про кар'єрний ріст у компанії Develux, особливості роботи великого SEO-відділу та мотивації співробітників;
- про створення, просування й наповнення свого тематичного блогу SeoBag, а також інші проєкти;
- про тонкощі SEO-просування в гемблі.
Фахівець розповів, що в гемблінгову нішу прийшов випадково:
«Коли я розпочав займатися SEO, працював тільки в білих нішах. Усі ці історії з білим бізнесом – українським та зарубіжним, інтернет-магазини в основному. Я дивився конференції, й увесь час топова інформація була від людей, які працюють в гемблінг-ніші. Мені стало дуже цікаво, адже якщо там така дика конкуренція – там використовуються такі техніки, які набагато сильніші».
Це було основною причиною, через яку Георгій Рисак прийшов у гемблу. Як зізнається експерт, згодом виявилося, що цей напрям має ще й хороший фінансовий потенціал.
Спікер також розповів про те, як зараз можна зайти в висококонкурентний сектор і розпочати просування в гемблі:
«Скільки грошей потрібно на гемблу в SEO? З упевненістю можу сказати, що це – не менше 50 тисяч доларів. На якийсь там період. Ми й із меншого починали, але зараз розуміємо, що на щось справді перспективне потрібна приблизно така сума».
Дивіться повне відео подкасту «Українські реалії в гемблі», присвячене шляху SEO-фахівця й просуванню проєктів:
Нагадуємо, що раніше наші експерти надали відео-інструкцію з користування сервісом dont.farm, за допомогою якого можна купувати прогріті акаунти в Google, Facebook та Twitter.
Читайте також: Як заробляти гроші на іграх
Читайте також: Чи реально заробити на ставках на спорт