Український гемблінг має здійснювати системну роботу в проявах соціальної відповідальності, а не тільки проводити разові акції. На думку експертів, саме сталий бізнес є ознакою здорового розвитку ринку. Останні новини про гральний бізнес читайте на нашому сайті.
Для розвинутих країн вже є нормою, що бізнес стає одним з активних рушіїв формування соціальної відповідальності. В Україні це поки ще в новинку і швидше залежить від бажання самої компанії. Проте тренд, коли вітчизняні бренди стають все більш усвідомленими в необхідності будувати соціально відповідальний бізнес, вже не зупинити. На цьому наполягає CEO Parimatch Ukraine Наталія Гілевич у своєму інтерв’ю виданню Mind.
За її словами, це тяжіння бізнесу до корпоративної соціальної відповідальності з’явилося в Україні ще раніше. І наразі воно тільки посилює свої позиції, що свідчить про здоровий розвиток ринку.
Гілевич говорить, що у світі відповідальність компаній перед суспільством є ефективним бізнес-інструментом, який вживлюють просто на рівні стратегії та операційної діяльності брендів. Адже у такий спосіб компанія не лише заявляє, що вона є відповідальним учасником ринку, а й веде діалог із громадянами та допомагає суспільству змінюватися на краще. Для гемблінгу одним із таких важливих інструментів є запровадження засад відповідальної гри.
Чимало українських операторів почало запроваджувати ці засади ще до того, як в Україні їх затвердили на офіційному рівні. Так, компанія Parimatch Ukraine ще на початку осені цього року відкрила масштабну платформу для комунікації з користувачами Responsible Gambling. Цей проєкт має об’єднати оператора та самих гравців у питанні дотримання принципів відповідальної гри. На платформі є кнопка самоконтролю, якою в будь-який момент може скористатися клієнт, коли відчуватиме, що азартні ігри вже беруть над ним гору. У такий спосіб гравець може заблокувати для себе доступ на сайт на певний час або, якщо гра стає вже залежністю, – на кілька років.
Отже, зауважує спікерка, компанія намагається зробити так, щоб азартні ігри залишалися лише способом розваги та отримання емоцій і не стали проблемою для громадян.
Також український беттінг турбується про розвиток спорту в прозорій площині. Наприклад, Гілевич розповіла, що її компанія підписала договори з цілою низкою закордонних футбольних команд для просування принципів чесної гри. Таким чином, відбувається обмін досвідом, щоб допомогти розвивати український спорт – як професійний, так і аматорський – у різних регіонах країни.
Експертка підкреслює, що вони також спрямували свої сили на те, щоб дати відсіч піратству в Інтернеті, коли нелегально транслюють спортивні змагання. Гілевич наголосила, що гемблінгу необхідно брати системну участь у житті суспільства, а не обмежуватися разовими акціями. Слід гуртуватися довкола соціальних проєктів і у такий спосіб показувати приклад іншим.
Вона додала, що створити бренд, який би був соціально відповідальним, можливо, якщо всередині компанії поділяють такі ж цінності. Йдеться не лише про топових менеджерів, а й про співробітників усіх без винятку ланок. Це і становить ядро успішного бізнесу. І до речі, саме активна соціальна позиція компанії часто є вирішальним аргументом для інвесторів.
Власне, її компанія надихалася досвідом Walt Disney Company, коли величезна команда йде до однієї мети.
Нагадаємо, український гемблінг допомагає дітям і створює безпаперові офіси.
Читайте також: Легалізація грального бізнесу
Читайте також: Азартні ігрові автомати онлайн