Sony запатентувала систему ставок на кіберспорт

18 Травня 2021, 17:02

Sony запатентувала систему ставок на кіберспорт

Стало відомо, що у 2019 році компанія отримала патент на платформу, яка дозволить користувачам робити ставки на кіберспортивні події у валюті, ігрових предметах чи криптовалюті. Наразі немає точної інформації, як саме Sony збирається використовувати цю технологію.

Згідно з відкритими джерелами, компанія подала патент в кінці 2019 року, але опублікувала його лише в травні 2021 року. Патент видано на спеціалізовану платформу-систему, на якій глядачі кіберспортивних подій в прямій трансляції зможуть зробити ставку в реальному часі. Це буде окремий інтерфейс, який можна накласти поверх трансляції.

Ставки ж мають бути різноманітними, в патенті вказано, що «це можуть бути гроші або біткоїн, або ж вони можуть бути нематеріальними, наприклад ігрові активи, цифрові права та віртуальна валюта». Під цифровими правами, ймовірно, розуміють NFT-токени, які останнім часом стали популярним цифровим активом.

Коефіцієнти на результати будуть визначатися за допомогою системи машинного навчання, яка буде або аналізувати історію ігор конкуруючих гравців, або вивчати їхню гру в поточному матчі. Цікавим є те, що патент створений не виключно для PlayStation.

«Ігрові консолі на кшталт PlayStation або ігрова консоль, виготовлена Microsoft чи Nintendo, або гарнітури віртуальної реальності, гарнітури доповненої реальності, портативні телевізори, портативні комп’ютери та інші мобільні пристрої, включно зі смартфонами», – розкриває перелік пристроїв текст патенту.

Наразі невідомо, як саме і коли Sony планує почати впровадження технології, яку охороняє патент.

Sony

Додамо, що, на думку аналітичної компанії Newzoo, ринок відеоігор дещо скоротиться у 2021 році, але не набагато – лише на 1,1% проти минулого року. Найбільше постраждає консольний ринок. Однак це падіння передовсім пов’язане з рекордними показниками 2020 року. Цього ж року падіння вартості ринку зумовлене двома факторами: впливом пандемії на студії розробників і дефіцитом напівпровідників.

Серія консольних ігор нового покоління вже постраждала, тому багато релізів перенесли на другу половину поточного року або ж на 2022 рік. Нехватка чипів теж має негативний вплив на ігри для консолей і ПК, однак доходи від мобільних ігор мають перекрити падіння на консольній і комп’ютерній вертикалях.

Нагадаємо, що, за очікуваннями спеціалістів, до 2023 року ринок мобільних ігор суттєво збільшиться у вартості.

Читайте також: Activision Blizzard перемогла патентного троля в суді

Читайте також: Gamescom у 2021 році повністю відбудеться онлайн

Коментарі:
Зараз читають
вгору