Незабаром Slotegrator виповниться 10 років. За цей час компанія виконала великий масив роботи і стала провідним розробником в індустрії та агрегатором, чиє зростання за останні роки значно пришвидшилося. Тому в компанії відчули, що час дещо переглянути.
Матеріал носить довідково-інформаційний, аналітичний характер та не має за основну мету просування товарів і послуг на ринку (відповідно до ст. 22-1 Закону України «Про рекламу», не є рекламою).
Slotegrator переосмислила свою концепцію зі збереженням тих цінностей, які й привели компанію на її поточне місце. І для її вдосконалення придумали новий бренд: новий логотип, новий підхід, новий вигляд.
І сьогодні його з гордістю презентують всьому ринку.
Зберігши культовий образ щита, новий логотип представляє те, що ж таке Slotegrator – динамічність. Компанія завжди готова до нових ідей, підходів і стратегій, вона постійно випробує щось нове, щоб надавати інноваційні рішення. Завдяки охопленню нових ринків вона змогла досягти успіхів у індустрії, яка швидко розвивається.
Зі старого логотипу висікли полум’яну S. Тепер вона в’ється, як шовкова стрічка, створюючи цим ефект глибини та надаючи елегантності. Водночас вона має і форму торнадо – швидкого і вибухового.
Надалі мотив такої стрічки планують використовувати на сайті та в усіх маркетингових матеріалах. Це скорочення від Slotegrator, яка лишається тією компанією, що використовує технології, знання і досвід на благо клієнтів. Але тепер компанія більш зосереджена, бездоганна та усвідомлена щодо своєї місії, ніж будь-коли.
Нагадаємо, гральний бізнес сприяє збільшенню іноземних туристів.
Читайте також: Кількість реклами на радіо зросла завдяки легалізації грального бізнесу
Читайте також: Спортивне букмекерство в Україні