SEMPRO 2020: про кращі практики з монетизації трафіку

18 Вересня 2020, 09:22

SEMPRO 2020: про кращі практики з монетизації трафіку

Вчора, 17 вересня, в Києві відбулася чергова щорічна конференция SEMPRO 2020, де топові арбітражники та SEO-спеціалісти розповіли про особливості того, як здобувати й монетизувати трафик.

Цьогоріч такий захід проходив вшосте, але вперше в подвійному форматі – офлайн і онлайн. Паралельно експерти робили доповіді в двох напрямках: SEO й Affiliate.

За даними організаторів, аудиторія заходу перевищила 1200 учасників. У рамках представлених доповідей вони змогли отримати інформацію:

  • про нутру й те, що робити з трафіком у ніші, де немає органіки;
  • PDL – які гео конвертують і як отримати 40% ROI;
  • як правильно працювати з гемблінгом;
  • чому в беттінгу варто дивитися на арбітраж із точки зору продукту.

Загалом було 18 спікерів, а самі виступи містили дуже багато цікавої й практичної інформації.

Наприклад, Андрій Капельцов (СЕО в Development) розповів про прикладний лінкбілдінг, Роман Чесановский (співзасновник «Кухні Лідів») говорив про месенджери і те, як стабільно отримувати 200% ROI в гемблінгу, а Олександр Слобоженко (овнер арбітражної команди Traffic Devils) настільки зацікавив зал своїм виступом про залучення аудиторії для казино, що його не хотіли відпускати зі сцени.

Про найбільш цікаві виступи на SEMPRO 2020 ми напишемо в окремих матеріалах.

Щоб не пропустити публікацію, підписуйтеся на наші сторінки в Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Читайте також: Роль мобільних додатків у букмекерстві: пошук рішення, що працюватиме навіть після кризи

Читайте також: Гугл апдейт: зростання сайту і як залишатися в топі

Коментарі:
Зараз читають
вгору