За результатами дослідження, обсяг українського рекламного ринку в Інтернеті протягом 2021 року збільшився на 48%. Компанії заробили на онлайн-промоціях 30 млрд грн. Дослідження поточного стану ринку, а також прогнози на 2022 рік надала Всеукраїнська рекламна коаліція. Більше корисних новин для грального бізнесу в Україні читайте на нашому сайті.
Відповідно до результатів дослідження ринку, наданих Всеукраїнською рекламною коаліцією, цього року ринок на рекламі заробив майже 30 млрд грн – на 48% більше, ніж минулого.
Найбільшу частку принесла реклама на видачі в пошукових системах – 17,8 млрд грн. На інтернет-медіа припадає 10,8 млрд грн, серед яких майже 60% – цифрове відео, а ще 40% – банерна реклама та оголошення в соцмережах.
Водночас на 2022 рік експерти прогнозують, що ринок інтернет-реклами зросте ще щонайменше на 34% – майже до 40 млрд грн. Таке зростання пояснюється подальшим домінуванням на ринку глобальних гравців і низьким порогом входу на ринок. Прогнозується, що компанії ще активніше перенаправлятимуть бюджети з традиційних офлайн-медіа до онлайну. Зіграє свою роль і післяковідне пожвавлення індустрії. Значне зростання відбуватиметься завдяки пошуковій рекламі та відео. Відповідно, свої позиції втримають Google, Facebook, також посилиться вплив TikTok. Крім того, очікується посилення частки інфлюенс-маркетингу.
Нагадаємо, у Meta вирішили скасувати заборону на просування криптовалютних проєктів у Facebook.
Читайте також: Останні новини про гральний бізнес в Україні
Читайте також: Що таке хмарні сервіси