Пандемія та карантин спричини справжній бум у сфері онлайн-геймінгу в Індії. За останніми даними, в країні є понад 365 млн активних гравців, а напрям геймінгу за популярністю скоро переживе телебачення та музику.
Дослідження аналітичної групи Ernst & Young виявило, що за 2019-2020 роки сектор онлайн-ігор у країні виріс на 40% і приніс доходів на 65 млрд індійських рупій (приблизно $885 млн), а через пандемію пік гравців сягнув кількості в 365 млн осіб. Аналітики очікують, що протягом наступних трьох років сектор матиме річний темп росту в 43% і до 2022 року ринкова вартість сегменту складатиме $2,5 млрд.
Деякі фахівці вказують, що доступність і простота взаємодії гравця та продукту є причиною такого росту.
«Ігрову онлайн-платформу значно краще масштабувати, оскільки це потребує менших витрат. Гравцю набагато зручніше грати через неї, а ми можемо налагодити зв’язок із будь-якою точкою країни», – сказав Амін Розані, генеральний директор компанії Spartan Group, яка займається ігровою онлайн-платформою.
Архіш Пхервані, партнер і керівник відділу ЗМІ та розваг індійського філіалу Ernst & Young, погодився з твердженням, що 2020 рік став роком ігор. Уточнимо, що в одній із доповідей індійського уряду вказано, що онлайн-геймінг зріс на 40% за 2019-2020 роки, і це зробило його найбільш швидкозростаючим сегментом у країні. На думку Архіша Пхервані, до 2025 року цей сектор серед жителів Індії обжене за популярність кіно, музику та телебачення.
Існує кілька факторів, які спровокували такий бум.
«Зміна в підході до користувача, збільшення доступності та проникнення смартфонів, розростання цифрової інфраструктури і суттєвий ріст якості та цікавості ігрового контенту є рушійною силою цього прогресу», – пояснив Роланд Ландерс, виконавчий директор Індійської федерації ігор.
Деякі зміни мають статися й у кіберспортивному напрямі, оскільки уряд країни нещодавно заборонив низку китайських додатків, включно з грою PUBG Mobile, яка користувалася популярністю серед гравців. Ішан Ар’я, співзасновник і голова з розвитку бізнесу кіберспортивної платформи The Esports Club, вважає, що заборона гри загальмує розвиток електронного спорту в Індії, оскільки більшість турнірів і платформ у країні були орієнтовані на цю дисципліну. Нещодавно платформа анонсувала про-чемпіонат із Rainbow Six Siege.
«Інші організатори, безумовно, вивчили альтернативи, але популярність PUBG Mobile буде складно замінити чи повторити», – повідомив Ішан Ар’я.
Нагадаємо, один зі штатів Індії заборонив онлайн-гемблінг на своїй території.
Читайте також: Польська індустрія геймінгу наростила темпи розвитку
Читайте також: GTA6 усі новини гри
Підписуйтеся на наші сторінки в Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.