Реклами азартних ігор в Україні справді стало менше – Михайло Коваль

09 Квітня 2021, 15:32

Реклами азартних ігор в Україні справді стало менше – Михайло Коваль

Однією з тем, яку сьогодні часто обговорюють в контексті легалізації грального бізнесу в Україні є реклама азартних ігор. Чи відбуваються позитивні зміни в цьому напрямку, як оператори перебудовують рекламу та чому КРАІЛ не може повноцінно реагувати на незаконну рекламу, розповів віцепрезидент Всеукраїнського союзу розвитку букмекерства та новий член КЕР Михайло Коваль під час круглого столу на тему «Розвиток грального ринку в Україні».

За словами Михайла Коваля, реклами азартних ігор в Україні стало менше і вона трансформувалась. Також, як сказав віцепрезидент Всеукраїнського союзу розвитку букмекерства, КРАІЛ не уповноважена реагувати на рекламу азартних ігор.

«Реклама в нас підпадає під спеціальний закон про рекламу, а органу на зразок КРАІЛ у законі про рекламу немає», – сказав Михайло Коваль.

Проте, за його словами, навіть попри відсутність повноважень реагування на незаконну рекламу азартних ігор, КРАІЛ робить усе, що від неї залежне, щоб допомогти зменшити кількість цієї реклами.

«Комісія сьогодні дещо скована в своїх діях, адже вона не має безпосередньої функції контролю цієї реклами», – продовжив посадовець.

Також, на думку члена КЕР, сьогодні багато хто плутає рекламу та спонсорство, хоча це два різні поняття. Окрім цього, в операторів, які вже отримали ліцензію, виникають питання щодо того, в якому форматі їм можна рекламуватись на телебаченні та радіо. За словами члена КЕР, у законі є певні неточності.

Окремо Михайло Коваль вирішив зупинитися на соціальному значенні реклами азартних ігор. На його думку, оператори лише адаптуються до нових вимог щодо реклами.

«Сьогодні реклама не може давати посили, що, мовляв, виграти – це легко, азартні ігри можуть бути альтернативою роботі або стабільним заробітком для гравця», – вважає експерт.

На думку Михайла Коваля, сьогодні в законі про рекламу в плані обмежень щодо реклами азартних ігор є багато норм, які піддаються різним трактуванням. Та навіть попри це оператори по-трохи перебудовуються та змінюють свій підхід до створення рекламного продукту.

Нагадаємо, що лотерейний оператор Великої Британії розмістив рекламу в парламентському журналі країни.

Читайте також: Операторам необхідно знайти компроміс у трактуванні закону про рекламу азартних ігор – Борис Баум

Читайте також: Рейтинг букмекерських контор

Коментарі:
Зараз читають
вгору