Ребрендинг Evoplay: новий візуал і стандартно висока якість

26 Березня 2021, 13:42

Ребрендинг Evoplay: новий візуал і стандартно висока якість

Популярний на регульованих ринках постачальник iGaming-контенту Evoplay оновив дизайн і визначив нові вектори в роботі. Партнери і гравці, як і раніше, можуть розраховувати на якісний продукт студії, але тепер із ще більшим акцентом на топові технічні характеристики. Більше про події на ринку азартних ігор читайте за посиланням онлайн-казино України.

Компанія Evoplay (раніше Evoplay Entertainment) працює на ринку онлайн-казино з 2017 року. В 2018-му команда презентувала перший в індустрії 3D/VR-слот на ICE London. За порівняно короткий термін розробник отримав визнання індустрії, нагороди за топові продукти і популярність серед зарубіжних гравців.

Для охоплення більшої аудиторії та підвищення лояльності постійних гравців компанія передусім вирішила оновити візуальну складову бренду. Нове лого і шрифтове оформлення продукту створені, щоб чітко передати захопливий ігровий досвід, який очікує на зарубіжних користувачів від контенту студії. Метою такого ребрендингу також стало бажання об'єднати всі запитувані партнерами і гравцями якості в єдиний якісний продукт під брендом Evoplay.

Оновлений візуал вже доступний на новій вебплатформі студії.

«Всього за три роки ми домоглися неймовірного успіху. Зараз ми досягли тієї точки, де наша концепція розвитку на наступні 10 років набуває обрисів. Ми візуально освіжили оформлення та створили нове лого, шрифтове оформлення і символ. Це об'єднує наші кампанії, показує динамічний підхід і спрощує комунікацію. Використання цього принципу стане широкомасштабним і випереджатиме ті підходи, які ми зазвичай бачимо в індустрії. Крім зовнішніх і візуальних змін, ми зробили великі перестановки і в місії нашого бренду, його потенціалі і цінностях, що буде домінувати в подальшій роботі», – коментує масштабне оновлення бренду виконавчий директор Evoplay Іван Кравчук.

У компанії повідомляють, що ребрендинг стане ще одним кроком до підвищення якості обслуговування і підтримки як партнерів, так і кінцевих споживачів контенту для онлайн-казино.

«Це оновлення зміцнює нашу позицію як лідера індустрії, який пропонує ультрасучасний геймінг, міжгалузеві маркетингові інновації і незрівнянний партнерський сервіс. Ми впевнені, що Evoplay буде не тільки пріоритетним розробником ігор для онлайн-казино, а й сприятиме підвищенню значущості індустрії і залученню нової аудиторії. У нас завжди були сміливі амбіції. Те, що захоплює нас зараз – результат розробленого нами 10-річного бізнес-плану, який повністю ґрунтується на цих амбіціях», – коментує комерційний директор Evoplay Володимир Малакчі.

Наразі портфоліо Evoplay включає понад 100 популярних ігор казино і відеослотів. Офіси компанії розташовані в Європі, водночас продукт представлений на регульованих ринках країн Азії, СНД, Латинської Америки і Європи.

Редакція LoginCasino.com.ua нагадує, участь в азартних іграх може викликати гральну залежність. Дотримуйтеся правил (принципів) відповідальної гри.

Читайте також: Evoplay та EveryMatrix: нове партнерство на гральному ринку Європи

Читайте також: Володимир Малакчі: «Легалізація гемблінгу – шлях до прозорої роботи IT-сектору»

Коментарі:
Зараз читають
вгору