BetGames (раніше BetGames.TV), відзначений нагородами постачальник ігор з живими дилерами, представив ребрендинг своєї візуальної айдентики та комунікації в рамках кампанії WOW.
Матеріал носить довідково-інформаційний, аналітичний характер та не має за основну мету просування товарів та послуг на ринку (відповідно до ст. 22-1 Закону України «Про рекламу» не є рекламою).
Компанія має амбітні плани щодо подальшого розвитку «особистого досвіду першого рівня» для гравців. Цей підхід вже вивів BetGames на позиції одного з провідних світових розробників продуктів для live-казино, а тепер є основою для планів виведення ігор компанії на нові вершини розваг.
Ребрендинг є провісником масштабування пропозицій BetGames, яке почалось з WOW-кампанії. BetGames поведе гравців та партнерів у подорож, в якій розваги та фан займатимуть перше місце завдяки новим та унікальним іграми, які вперше з’являться на ринку.
Ключовою частиною ребрендингу є повторний запуск сайту BetGames (https://www.betgames.tv), що підкреслює посилення фокусу компанії на рішеннях, які пропонують неперевершені можливості для зростання операторів та рітейлу.
Створивши центр на Мальті, який буде очолювати глобальні операції разом із штаб-квартирою компанії у Вільнюсі, генеральний директор BetGames Андреас Кьоберл висловлює прагнення до того, щоб компанія стала «справжнім мостом між спортивними ставками та казино в реальному часі для операторів першого рівня у всьому світі».
«Ми використовуємо і складні рішення, проте тяжіємо до простоти – і частина нашого wow-фактора полягає в тому, що ми пропонуємо неймовірний, привабливий ігровий досвід, який можна отримати просто та весело. Лише одне це вже змінює нашу галузь. Просто немає іншої компанії, яка може запропонувати ігри, які пропонуємо ми, ще й на такому широкому спектрі ринків для гравців. З нашим оновленим виглядом, новими маркетинговими та торговими ресурсами і якісно розробленими майбутніми кампаніями ми пропонуємо своїм партнерам щось, що не можна порівняти з іншими. Новий логотип, типографія, комунікації та підхід до торгової марки не лише пропонують широку привабливість – це стратегія, розроблена для впливу на кожному кроці. BetGames стає брендом, який привертає увагу з кожною акцією», – додав Андреас Кьоберл.
Після рекордного для студії 2020 року операційний директор BetGames Айсте Гарневічієне вказала, що компанія готується до нових досягнень:
«Ми наближаємось до нашого 10-річчя, і це надзвичайно важливий момент для нас. Оглядаючись на наші досягнення, ми бачимо, що завдяки наполегливій роботі та чудовим партнерським стосункам ми стали провідним світовим розробником прямих трансляцій з фіксованими коефіцієнтами та результатами. Але, коли ми планували наступні 10 років нашого шляху, ми зрозуміли, що з такою кількістю нових вражаючих ігор в розробці час для оновлення та найкращого відображення того, як ми бачимо себе, вже настав. Коротше кажучи, нам було потрібно, щоб наша компанія, наш зовнішній вигляд та наші комунікації відповідали нашому напряму. Це починається з нашого ребрендингу та нашої кампанії WOW».
BetGames є найглобальнішим постачальником ігор з живими дилерами, який має ліцензії у кількох юрисдикціях, серед них і у Великій Британії, а також відповідає місцевим регуляторним вимогам Мальти, Італії, Литви, Естонії, Болгарії та різних регуляторів країн Південної Африки, наразі перебуває у процесі отримання схвалення від регуляторних органів Колумбії та Греції.
BetGames створює провідні в галузі ігри для ставок з фіксованими коефіцієнтами з живими дилерами.
Лауреат премії SBC як «Висхідна зірка в інноваціях казино» 2019 року, а також «Постачальник року у сфері live-казино» та «Лідер року» на премії SBC 2020. Компанія має клієнтську базу з кількох операторів першого рівня, зокрема Parimatch, Betway та Hollywoodbets.
Наразі у команді BetGames понад 250 спеціалістів.
Читайте також: Чи реально заробляти на ставках
Читайте також: У яких країн Україна може запозичити досвід боротьби з нелегалами