Продажі деяких лотерейних операторів упали на 100% – експерт

24 Квітня 2020, 12:31

Продажі деяких лотерейних операторів упали на 100% – експерт

Генеральний секретар Європейських лотерей Арджан ван’т Вір окреслив складнощі роботи лотерейних компаній під час обмежувальних заходів, розповів про особливості сучасного становища операторів і кроки, до яких вони вдаються, щоб підтримати рентабельність бізнесу.

У багатьох країнах карантинні обмеження призвели до закриття наземних точок з продажу лотерейних білетів, через що оператори практично повністю перенесли свою діяльність в онлайн-режим.

«Ми збираємо дані від наших учасників з березня. Звісно, всі європейські лотереї постраждали через пандемію, але нерівномірно. У деяких кранах роботу припинили всі точки розповсюдження квитків, а в інших закрилися не більше 10%. Однак оператори почали вживати заходи для мінімізації збитків і налагодження роботи за кризових умов», – розповів експерт під час вебінару Lotteries in Lockdown COVID-19, який відбувся 23 квітня.

За словами Віра, деякі члени Європейських лотерей з розумінням соціальної відповідальності призупинили роботу слотів, електронних ігрових машин і казино. Водночас продажі класичних лотерейних скретч-карток і моментальних квитків залишилися на докризовому рівні, а місцями навіть збільшилися. Найбільшого ж удару зазнав напрям букмекерства.

«Зовсім інша ситуація зі ставками на спорт, оскільки живих спортивних подій нині відбувається мало. І не всі наші партнери мають можливість легально діяти в Інтернеті через законодавство певних країн», – уточнив експерт.

Також Арджан ван’т Вір навів інформацію про падіння рівня продажів серед членів Європейських лотерей. Зокрема, за його даними, в деяких продажі впали на 100% через повне закриття точок ритейлу. Серед інших операторів збитки становлять від 7 до 50%.

Продажі деяких лотерейних операторів упали на 100% – експерт

Генеральний секретар зазначив, що скасування подорожей призупинило будь-яку ділову активність у лотерейному сегменті, оскільки люди дотримуються правил соціального дистанціювання, а 100% персоналу перевели на дистанційну роботу. Значне зниження продажів, за словами фахівця, було помітне в перші тижні після впровадження обмежувальних заходів. Після зміни формату роботи лотерейних операторів і пристосування громадян ЄС до нових умов життя ситуація стабілізувалась.

«Багато наших учасників відзвітували, що на другий-третій тиждень продажі перестали знижуватись і досягли більш-менш стабільних показників. Оператори лотерей навіть змогли впровадити фінансову допомогу точкам розповсюдження та своїм партнерам, щоб вони надалі вели свій бізнес», – навів приклад Арджан ван’т Вір.

Маркетингова діяльність лотерейних компаній у ЄС нині призупинена. За словами фахівця, члени Європейських лотерей перевели ресурси маркетингових відділів на заходи з пом’якшення негативних наслідків від пандемії. Окрім того, кілька операторів з власної ініціативи виділили кошти на допомогу лікарням і соціально незахищеним верствам населення.

Нагадаємо, українські лотерейні оператори повідомили про обмеження своєї діяльності.

Читайте також: Онлайн-формат роботи українських лотерей

Читайте також: Новини грального бізнесу

Підписуйтеся на наші сторінки у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram, щоб першими дізнаватися про актуальні новини гемблінгу.

Коментарі:
Зараз читають
вгору