Про перспективи ринку України говорили топ-менеджери гральних операторів

18 Жовтня 2021, 14:00

Про перспективи ринку України говорили топ-менеджери гральних операторів

На SBC Summit CIS 2021 відбулася окрема панельна дискусія, на якій представники вищої керівної ланки кількох гральних компаній обговорили потенціал, можливості і конкуренцію на вітчизняному гральному ринку. Звернули увагу і на відносини держави й бізнесу та машинне навчання своїх систем для кращої роботи з гравцями.

СЕО Parimatch Ukraine Наталія Гілевич зазначила: оскільки такі заходи відбуваються в Києві, це перший крок до визнання. І в найближчому майбутньому Україна буде якщо не центром, то точно великим гемблінговим хабом у Східній Європі. Для цього в країни є багато перспектив та факторів, найсильнішим з яких є людський фактор. Українські розробники відомі в усьому світі не тільки через професіоналізм, а й завдяки унікальним софт-скілам, як-от критичне мислення, аналітика, вміння домовлятися та креативність.

Щодо перспектив, то в компанії розуміють, що вони конкурують зі світовими гігантами. І для того щоб боротися за увагу гравця, інвестора та держави, потрібно не тільки підтримувати конкуренцію, а й швидше розвиватися. Це можливо лише за повної синхронізації держави та бізнесу.

Також спікерка нагадала, що тільки легальний оператор може забезпечити належне зберігання даних гравця та надійне управління фінансовими засобами.

Дайніс Ніедра, СОО Enlabs, вважає, що Україна вже є геймінг-хабом та центром усього, що пов’язано із азартними іграми. У нас є люди, технології, розуміння бізнесу та бажання працювати і розвиватися.

«Можливо, єдине, чого не вистачає, – розуміння того, як працює регульований ринок. Не до кінця зрозуміло, як бізнес спілкується з регулятором, як побудовані стосунки, як побудована робота. Але це питання часу», – розповів представник Enlabs.

Щодо власних планів оператора на ринок України, то є кілька проєктів, але компанія чекає розв’язання податкового питання. Якщо це трапиться у 2021 році, то вже в першому кварталі 2022 року Enlabs готовий заходити на ринок України з кількома ініціативами.

Стратегія полягає у наданні локального сервісу і пропозиції гравцям конкурентоздатного продукту. Так планують отримати і власну аудиторію, і «відкусити» частину аудиторії інших операторів.

СЕО Cosmolot Сергій Потапов не приховував схвильованості від можливої конкуренції. Він додав, що, крім технологій, оператор вже вибудував розуміння локальної аудиторії. У контексті технологій Сергій Потапов вирішив проекспериментувати – знайти в Україні людину, яка не користується телефоном та іншими сучасними технологіями. Для цього він їздив у метро та спілкувався з людьми, але так і не знайшов таку особу. Тому він зробив висновок, що в Україні 100% проникнення технологій.

У компанії в якості конкурентів також розглядають Netflix, Facebook, Google.

«Водночас алгоритми видачі контенту на Netflix та на нашій платформі плюс-мінус однакові. Тут постає питання – як ти, як сервіс, використовуючи машинне навчання, можеш правильно керувати контентом, продавати його, пакувати і конкурувати з промисловими гігантами», – повідомив СЕО Cosmolot.

Фахівець також запевнив, що оператор намагається мінімізувати людський фактор у питаннях, які стосуються відповідальної гри. В цьому випадку вже машина має вибирати пропозицію для гравця – який контент показати і як максимально покращувати досвід користувача.

Нагадаємо, що представники КЕР та КРАІЛ на панельній дискусії обговорили податки та ліцензування грального бізнесу.

Читайте також: Мінфін вчитиме гральний бізнес боротися з відмиванням коштів

Читайте також: Ліцензія казино України – як отримати?

Коментарі:
Зараз читають
вгору