Потрібно показати Україні європейський підхід до беттінгу та змінити стереотипне ставлення до галузі – Олексій Малишко

10 Серпня 2021, 13:19

Потрібно показати Україні європейський підхід до беттінгу та змінити стереотипне ставлення до галузі – Олексій Малишко

Бренд-менеджер українського ліцензіата описав плани оператора щодо свого позиціонування на ринку та коротко розказав, якими засобами компанія хоче забезпечити собі зміну іміджу й забезпечити подальше зростання.

Як розповів Олексій Малишко, нині компанія має завдання – створити лайфстайл-бренд, який допомагатиме людям розважатися. Складність же полягає в тому, що індустрія беттінгу зародилася в Україні в 1990-і роки, коли фінансовий стан громадян був дуже поганий і букмекери приваблювали можливістю швидко заробити. Для прикладу у Великій Британії ставки на спорт завжди вважалися розвагою, оскільки у громадян був хороший матеріальний стан.

Нині рівень життя в України зріс, тому бренд-директор Favbet вважає, що настав час показати країні європейський підхід до онлайн-букмекерства та змінити стереотипне ставлення до цієї сфери.

Тому у компанії хочуть змінити імідж, поставити на перше місце емоції від гри, а не виграш, створити зручну ігрову платформу та збільшити лояльність клієнтів.

Для цього оператор нині робить таке:

  1. Розігрує подорожі на спортивні події серед гравців. Раніше розігрували техніку та смартфони, але команда оператора вирішила зробити ставку саме на емоції вболівальників.
  2. Розвиває партнерства і амбасадор-маркетинг. Зокрема, працювали з Олександром Усиком та Артемом Мілевським.
  3. Прив’язує розіграші до інфоприводів. Наприклад, після матчу Євро-2020 між Україною та Швецією оператор зробив банер з подякою за 1/8 фіналу.
  4. Розкручує медіа – оператор співпрацював зі спортивним коментатором Віктором Вацком, який став голосом компанії та мав власний YouTube-канал.

Олексій Малишко нагадав, що у 2020 році обсяги індустрії онлайн-гемблінгу становили понад $65 млрд, а щороку вертикаль зростає на 11%. Цей бізнес став сумішшю спорту, електронної комерції, мобільних ігор та фінтеху.

Нагадаємо, що українські оператори вже почали впроваджувати принципи відповідальної гри.

Читайте також: Найкращі книги з покеру для новачків

Читайте також: Бюджет України отримав перший мільярд з грального бізнесу

Коментарі:
Зараз читають