Завдяки поглинанню двох міжнародних брендів Parimatch Tech очікує захопити нові міжнародні ринки та здивувати новим спектром розваг. Про новини покеру читайте на нашому сайті.
Міжнародний холдинг Parimatch Tech, який працює під брендом Parimatch і надає технологічні та маркетингові рішення для індустрії розваг у всьому світі, поглинає martech-холдинг mr.fish та найбільший в Україні покер-рум PokerMatch. Про це повідомили на порталі SBC CIS.
Як зазначили на сайті, угода є взаємовигідною та відкриває можливості для всіх сторін. Так, Parimatch Tech зможе продовжити масштабувати свій портфель розважальних і маркетингових продуктів, а для mr.fish та PokerMatch з’являються нові перспективи глобального розширення.
За словами спів-CEO Parimatch Tech Максима Ляшка, після підписання контракту з Parimatch користувачі бренду отримають розширений перелік продуктів. Також він зауважив, що такий крок допоможе створити нову екосистему розваг із mr.fish та PokerMatch.
Після придбання mr.fish компанія зможе посилити свої позиції у галузі martech. Адже бренд mr.fish є одним із лідерів Східної Європи, що спеціалізується на широкому спектрі цифрових послуг, зокрема афілійованого інфлюенс-маркетингу, SEO, медіабаїнгу, дизайну тощо.
До речі, частинами холдингу є міжнародні маркетингові агентства Digital Chain та NetCraft.Global, CPM-рекламна мережа Vadideo, CPA-мережа Papa Karlo, що має великий досвід у сфері афілійованого маркетингу, а також одна з найбільших платформ із копірайтингу у Східній Європі Copylancer.
Два нові активи будуть інтегровані в маркетингову та бізнес-стратегію Parimatch Tech для виходу на міжнародні ринки.
У mr.fish заявили, що об’єднання брендів стало логічним кроком, який був спрямований на завоювання нових ринків і зміцнення позицій на тих, де компанія вже зайняла свою нішу. Там сподіваються створити симбіоз маркетингу, технологій та продукту.
Нагадаємо, 11 грудня в Харкові стартує грандфінал чемпіонату України з покеру.
Читайте також: Покер в Україні
Читайте також: Рейтинг гравців в покер