Основні маркетингові інструменти в гемблінгу і чому важливі офлайн-зустрічі

28 Вересня 2021, 16:17

Основні маркетингові інструменти в гемблінгу і чому важливі офлайн-зустрічі

 

У чому полягає специфіка маркетингу в гемблінг-сфері, чому важливо персоніфікувати нікнейми в іграх та як створити дружнє ком’юніті для цільової аудиторії. Останні новини про ігровий бізнес читайте на нашому сайті.

Про специфіку маркетингу гральної галузі та про те, як впоратися з викликами в умовах жорсткої конкуренції, розповів гендиректор PokerMatch Ukraine Віктор Кириченко для mmr.ua.

На його думку, український ринок доволі специфічний. Насамперед його відрізняє від закордонних ринків те, що в Україні ще не так давно гемблінг існував у тіні. Це призвело до того, що чимала частина користувачів звикла до іноземних майданчиків азартних ігор. Тепер вітчизняному гемблінгу необхідно повернути довіру своєї цільової аудиторії.

Щоб на повну заявити про свою компанію в умовах конкуренції, необхідно діяти рішуче і ухвалювати рішення швидко, розуміючи бажання та запити аудиторії. Як вважає експерт, тут важливим буде розподілити свої джерела, через які можна розказати про компанію. Проте левова частка має бути сконцентрована на просуванні пропозицій фірми в різних пошукових системах.

Оскільки, за словами експерта, боротися за трафік доволі важко, виділитися серед конкурентів можна завдяки неординарним подачам інформації або за допомогою промоакцій. В основу маркетингової стратегії має лягти миттєва реакція на потреби чи бажання клієнтів.

Заробити у сфері геймінгу, й покеру зокрема, можна тільки тоді, коли бренду вдасться створити оригінальні події та залучити туди гравці. Також доречним буде використання неочевидної реклами поряд зі звичайною. Йдеться про різні акції, які на слуху.

На думку Кириченка, стримінг добре допомагає просувати гемблінгову продукцію та комунікувати зі своєю аудиторією. Завдяки цьому каналу можна розповісти детально про всі свої послуги. Популярність стримів полягає в тому, що важливу інформацію можна доносити цікаво в ігровій формі.

Не варто забувати про постійну роботу над репутацією бренду. Спікер радить створити для цього ком’юніті, де учасникам буде комфортно. Його компанія зосереджується на групах в соцмережах, форумах та безпосередніх зустрічах із гравцями, де можна поспілкуватися наживо. Створивши таке товариське середовище, необхідно дотримуватися тих засад, які цінні вашій аудиторії. Зокрема, варто не просто сказати, що ваша компанія дотримується принципів відповідальної гри, а й активно просувати ці засади.

маркетингу у гемблінгу

Спікер впевнений, що компанія має опікуватися своїми клієнтами – пояснювати ймовірні ризики від захоплення грою, допомагати покращувати свої навички тощо.

Кириченко назвав ключові інструменти маркетингу – це постійна підтримка комунікації із клієнтами, яка має відбуватися в легкому дружньому форматі, а також важливо «олюднювати» ніки в покерних румах. Наприклад, якщо хтось з іменем topreg виграв турнір, то буде гарним ходом розповісти про людину, яка ховається за цим ніком. Буде корисним зробити інтерв’ю з таким гравцем, де він розкаже про історію своїх успіхів – як починав, де помилявся тощо. Це дасть іншим гравцям зрозуміти, що вони також можуть досягти кращих результатів.

Щоб створити сильний бренд, варто не забувати, що несе ваш меседж. За словами Кириченка, він має викликати позитивні емоції, а не просто бути черговим слоганом.

Ще один секрет успіху бренду полягає в офлайн-заходах. Зараз увесь світ все активніше переходить в онлайн-режим. І саме тому живі зустрічі, виставки чи івенти стають цінними і, головне, вони працюють. Експерт радить співпрацювати з іншими компаніями в різних проєктах, які підтримують такі ж цінності та принципи.

Нагадаємо, що в Україні розпочався чемпіонат з онлайн-покеру.

Читайте також: Покер в Україні

Читайте також: Рейтинг покерних гравців

 

Коментарі:
Зараз читають
вгору