Оператор казино і власник готелю є серйозними партнерами один для одного – Атіс Захаранс

27 Листопада 2020, 11:36

Оператор казино і власник готелю є серйозними партнерами один для одного – Атіс Захаранс

Генеральний менеджер Kharkiv Palace Атіс Захаранс розповів про можливість успішної роботи готельного і грального бізнесу, оскільки ця практика вже підтверджена міжнародним досвідом. Також він звернув увагу на особливості спільного використання ресурсів та репутації працівників готелю і казино.

Атіс Захаранс впевнений, що існування двох сервісних бізнесів під одним дахом можливе. Міжнародний досвід показує – співпраці та взаєморозуміння між готелем і казино можна досягнути. І відповідальний підхід обох сторін у цьому дуже важливий.

Генеральний менеджер Kharkiv Palace найголовнішим вбачає, щоб і оператор казино, і оператор чи власник готелю були важливими і серйозними партнерам, тоді взаємовигідний бізнес може стати довгостроковим. Експерт наголосив на важливості співпраці, оскільки нині обом сторонам вистачає складнощів із профільним законом про азартні ігри в Україні.

«Все заплутано і дуже дорого», – охарактеризував Атіс Захаранс закон № 768-IX під час Ukrainian Hospitality Conference, що відбулася 24 листопада в Києві.

Спікер звернув увагу на вплив грального закладу на репутацію працівників готелю чи казино, оскільки тут вона є об’єднувальним фактором для двох різних бізнесів чи юридичних осіб.

«І справді, якщо буде шикарне казино при паршивому готелі чи навпаки, то не буде виграшу ні там, ні там», – наголосив генеральний менеджер Kharkiv Palace.

Стосовно готелю в Харкові Атіс Захаранс розповів, що нині він знаходиться у виграшному становищі, оскільки в ньому вже є приміщення для казино, яке планують віддати оператору. І сам готель початково будували та планували з розрахунком на наявність грального закладу. За останні 10 років змінилися певні технічні та функціональні складники, тому наразі є необхідність дещо вдосконалити приміщення.

Атіс Захаранс підсумував, що готельний і гральний бізнеси можуть цілком успішно працювати разом. Вони вже давно існували, існують і будуть існувати по всьому світу, тому спікер не бачить перешкод для ефективної роботи і на українському ринку.

гральний бізнес

Також, за словами експерта, казино варто використовувати ресурси готелю. Наприклад, гральний заклад пропонує їжу та напої своїм клієнтам і робить це за допомогою власних ресурсів, але не завжди все вдається. Відповідно, казино може звернутися за допомогою до готелю.

«Це нормальний принцип. Я бачив його на кількох об’єктах, це нормальні дії. Певно що для оператора казино невигідно тримати кухню повного циклу. Для грального закладу на першому плані саме приміщення і професійне обладнання, а це, як ми знаємо, теж не дешеве задоволення», – повідомив представник Kharkiv Palace.

Таку модель співпраці використовують у Білорусі та Грузії: те, що можна зробити, казино робить власними силами, але якщо приходить особливий гравець, то заклад замовляє складну страву на кухні готелю.

Нагадаємо, на думку Артура Лупашка, кількість п’ятизіркових готелів України збільшиться вдвічі за наступні п’ять років.

Читайте також: Гральний бізнес є головною причиною інвестицій у готельний сегмент України

Читайте також: Останні новини грального бізнесу в Україні

Коментарі:
Зараз читають
вгору