Вебресурс Esports Earnings опублікував власний рейтинг кіберспортивних дисциплін 2020 року. Під час його створення враховували такі дані, як загальна сума призових фондів, кількість гравців і проведених турнірів. Переможцем цього року стала Counter-Strike: Global Offensive.
Перші три місця посіли вже класичні ігри. Лідером стала Counter-Strike: Global Offensive: загальний призовий пул склав $15,808 млн, загалом відбулось 570 турнірів, де взяли участь 2862 гравці.
На другому місці розташувалася Dota 2 – з призовими на суму в $9,323 млн і 148 турнірами, де змагалися 940 геймерів.
І замикає трійку лідерів League of Legends, яка зібрала $8 млн під час 65 турнірів, і в них брали участь 1320 кіберспортсменів.
Загалом 15 найрезультативніших кіберспортивних дисциплін 2020 року мають такий вигляд:
№ | Назва | Сума, $ | Кількість гравців | Кількість турнірів |
Counter-Strike: Global Offensive | 15,808 млн | 2862 | 570 | |
Dota 2 | 9,323 млн | 940 | 148 | |
League of Legends | 8 млн | 1320 | 65 | |
Fortnite | 7,884 млн | 1467 | 104 | |
Call of Duty: Modern Warfare | 6,268 млн | 206 | 35 | |
PUBG Mobile | 5,42 млн | 442 | 14 | |
Rainbow Six Siege | 5,015 млн | 578 | 40 | |
Overwatch | 4,358 млн | 236 | 10 | |
PUBG | 4,262 млн | 918 | 55 | |
Hearthstone | 4,232 млн | 431 | 40 | |
Rocket League | 3,407 млн | 571 | 175 | |
Call of Duty: Warzone | 2,862 млн | 586 | 106 | |
VALORANT | 2,248 млн | 2137 | 291 | |
Apex Legends | 2,164 млн | 623 | 188 | |
StarCraft 2 | 2,094 млн | 317 | 359 |
Також ресурс визначив рейтинг кіберспорту по країнах. Україна посіла в ньому 17-те місце – $1,228 млн призових і 210 гравців, тоді як перші три місця зайняли США ($21 млн, 4285 гравців), Китай ($9,159 млн, 662 гравці) і Південна Корея ($8,643 млн, 820 гравців).
Додамо, що Esports Earnings – це статистичний ресурс, створений членами геймерських спільнот. Всі використані дані в рейтингах ресурсу базуються на інформації з відкритих джерел.
Нагадаємо, що раніше ми публікували рейтинг ігри для «Айфона».
Читайте також: Найвідоміші види спорту в Україні
Читайте також: Що зміниться після визнання кіберспорту в Україні