МОЗ та PokerMatch Ukraine створять тест для потенційних лудоманів

03 Листопада 2021, 10:44

МОЗ та PokerMatch Ukraine створять тест для потенційних лудоманів

Оператори працюють над тестами, щоб гравці могли самостійно визначити, чи є у них ознаки залежності від гемблінгу. І вже використовують меморандум про рекламу як інструмент для відсіювання агресивного маркетингового контенту. Більше про легалізацію грального бізнесу читайте на нашому сайті. 

Українська гемблінгова індустрія активно запроваджує нововведення відповідно до принципів відповідальної гри та меморандуму про рекламу. Так, в Україні стоїть дуже гостро питання запровадження responsible gambling. Про це заявив директор PokerMatch Ukraine Віктор Кириченко під час круглого столу, який був присвячений актуальним тенденціям гемблінгу.

Він закликав операторів гральної індустрії підтримувати засади відповідальної гри та культивувати етично коректні норми поводження зі своїми користувачами.

«Наша компанія також усвідомлює важливість впровадження та поширення цих принципів серед усіх сегментів аудиторії, зокрема серед покерних користувачів», – зазначив Кириченко під час свого виступу.

Він також додав, що його компанія запланувала запустити масштабну соціальну рекламну кампанію, яка буде направлена на популяризацію відповідальної гри. Наприклад, бренд буде проводити різні соціальні івенти, де розповідатиме про правильне ставлення до гри. Під час таких заходів головним меседжем буде те, що покер це передусім розвага та приємне проводження часу, а не спосіб швидко розбагатіти, говорить Кириченко. Також поширюватимуть інформацію про можливість самообмеження себе від гри, якщо людина відчуває надмірне захоплення гемблінгом.

Ще у планах компанії створення спеціального підрозділу підтримки клієнтів. Робота цього відділу буде спрямована на певний сегмент гравців, які зловживають грою. Там будуть надавати практичні поради розв’язання проблем таких клієнтів.

responsible gambling

Кириченко анонсував запуск тесту, що дасть змогу людині перевірити у себе наявність та рівень залежності від гри. Цей тест розроблять спільно з фахівцями Міністерства охорони здоров’я.

Представники операторів заявляють, що підписаний нещодавно меморандум про рекламу полегшує роботу ліцензіатів.

За словами очільниці юридичного відділу Vbet Ukraine Алли Рибінцевої, меморандум це не просто нормативний акт, а угода, правила та обіцянка дотримуватися їх від всіх членів грального бізнесу, які підписалися під документом.

Рибінцева наголосила, що ухвалення меморандуму полегшило роботу юристів компанії. Адже тепер і юристи, і маркетологи мають нормативну базу та можуть відсіювати агресивну рекламу гемблінгу.

Нагадаємо, що Борис Баум наполягає на тому, щоб гучно заявляти про бездіяльність правоохоронців.

Читайте також: Українське казино онлайн

Читайте також: Спортивне букмекерство

Коментарі:
Зараз читають
вгору