Ліцензований оператор Національної лотереї Великої Британії – компанія Camelot – розмістив свою рекламу в журналі The House, офіційному парламентському журналі. На це увагу звернули тамтешні депутати.
Річард Голден і Керолін Гарріс, які є депутатами парламенту Великої Британії, висловили стурбованість у листі до Комісії з азартних ігор (UKGC), пише Gambling News.
Оператора попросили пояснити, як реклама лотерейного бізнесу опинилася на сторінках парламентського журналу The House.
На думку депутатів, це суперечить засадам, на яких у Великій Британії працює лотерея, а саме – забезпечення дофінансування соціальних сфер.
Йдеться у заяві політиків про те, що Camelot пропагує азартні ігри та намагається закріпити свої позиції перед цьогорічними виборами національного лотерейного оператора Королівства.
За словами чиновників, які надіслали лист, за таких обставин у майбутньому жодна надійна фірма може не захотіти змагатися за ексклюзивне право надавати лотерейні послуги у Великій Британії.
Додамо, в Сполученому Королівстві діє монополія на лотерейному ринку. Регулятор азартних ігор країни кожні п’ять років за підсумками відкритого конкурсу видає ліцензію приватній компанії. Чергові вибори нового оператора відбудуться вже 2021 року, а чинним оператором є саме Camelot.
Окрім нього, на цьогорічному конкурсі ще дві фірми можуть претендувати на багатомільярдний контракт: Sazka Group – чеський гральний гігант, і Sugal & Damani – індійський лотерейний оператор. Обидві компанії заповнили анкети, тож їм дозволено брати участь у конкурсі.
Нагадаємо, потенційний оператор національної лотереї Великої Британії прагне цифровізувати послуги.
Читайте також: Більше £1 млрд національна лотерея спрямувала на боротьбу з наслідками пандемії
Читайте також: Лотереї України