Литовський регулятор уточнив вимоги для спонсорської реклами азартних ігор

15 Лютого 2021, 13:05

Литовський регулятор уточнив вимоги для спонсорської реклами азартних ігор

Нещодавно парламент країни ухвалив доповнення до минулорічного закону, який зобов’язував операторів попереджувати гравців про шкоду азартних ігор у своїх повідомленнях. Нові правки передбачають поширення вимоги і на спонсорську рекламу, тому регулятор надав бізнесу більше деталей, у яких випадках потрібно чи не потрібно надавати таке попередження.

Служба нагляду за азартними іграми в своєму повідомленні окреслила випадки, коли спонсорство має включати попередження про шкоду від азартних ігор, а коли – ні.

Регулятор вказав, що вони не потрібні, якщо реклама розміщена на одязі особи чи команди, яку спонсорують. Також повідомлення не обов’язково розміщувати у межах заходів, у яких ця особа чи команда бере участь. Те саме стосується і випадків, коли оператор грального бізнесу є спонсором назви заходу чи команди.

Однак інформація про шкоду необхідна, якщо рекламне повідомлення не стосується конкретної події, в якій бере участь спонсор і команда, а також часу і місця проведення цієї події. Попередження потрібно додавати, якщо повідомлення/рекламне оголошення спонсорства містить не тільки торгову марку чи знак, а й згадку чи перелік різновидів пропонованих гральних послуг.

Регулятор також уточнив, що такі угоди можна називати лише спонсорством, а не партнерством чи іншими схожими словами.

Додамо, в лютому 2020-го Сейм Литви ухвалив закон, який зобов’язав гральний бізнес додавати попередження про шкоду азартних ігор до рекламних оголошень. Тоді Служба нагляду за азартними іграми постановила, що ці вимоги не поширюються на спонсорство.

Нагадаємо, торік частка нелегальних азартних ігор Латвії склала 45% від загального ринку.

Читайте також: Книги з покеру для початківців

Читайте також: Ринок онлайн-гемблінгу Італії поставив черговий рекорд із доходів

Коментарі:
Зараз читають
вгору