Kyiv iGaming Affiliate Conference 2021: прямий репортаж з івенту

04 Листопада 2021, 17:34

Kyiv iGaming Affiliate Conference 2021: прямий репортаж з івенту

Сьогодні, 4 листопада, проходить конференція Kyiv iGaming Affiliate Conference 2021, присвячена афіліатному маркетингу. На ній топові представники індустрії поділяться успішними кейсами зі сфери арбітражу трафіку, розкажуть, як працювати з альтернативними джерелами комунікації та подискутують щодо поточних тенденцій роботи на ринку гемблінгу. А для встановлення нових ділових стосунків організатори передбачили speed dating.

Ексклюзивним спонсором конференції є «BetaTransfer каса» – надійний і безпечний сервіс онлайн-платежів для iGaming-бізнесів.

10:45

Гості починають збиратися перед початком конференції.

11:00

Перед початком виступів привітальне слово мав модератор конференції Олег Черкаський, Head of Product в SEOBrothers

11:05

Першим спікером конференції був співзасновник та СЕО Neurotrack.tech Віталій Міняйло. Тема його виступу – «Затримання уваги користувача за допомогою структури сайту».

Він розповів, що за допомогою нейронної мережі можна проаналізувати та спрогнозувати, коли людина піде з сайту і який товар кому запропонувати.

«У випадку з гемблінгом і беттінгом можна зрозуміти, кому зайдуть крос-продажі. Це дозволяє з 30% відтоку за рік знизити показник удвічі», – підкреслив Міняйло.

За допомогою ж айтрекінгу можна тестувати мобільні додатки.

11:30

З темою про здобутки грального ринку та про юридичні зміни сфери у 2022 році виступила партнерка юридичної фірми Sayenko Kharenko Аліна Плющ.

Вона вважає закон про азартні ігри недосконалим, але визнає: добре, що він є.

«Були більш оптимістичні очікування у тої ж комісії (КРАІЛ – ред.). Чому вийшло значно гірше, ніж очікувалося? Тому що досі є дві сфери, які не врегульовані: податки і відсутність технічного регламенту. Сертифікація обладнання – це сіра тема» – повідомила юрист. 

Щодо розміщення серверів регулятор має таку позицію: він не вимагає, щоб все було розташоване в Україні, але щось все-таки має бути на території нашої держави.

«Іноземні компанії запитують: ви зможете гарантувати, що коли ми отримаємо ліцензію, на нас не відкриють кримінальну справу за все те, що було до ліцензії? А у нас це не врегульовано», – виділила ще одну проблему спікер.

Серед переваг України вона назвала низький рівень конкуренції, великий ринок, зручне географічне розташування, особливо для наземних казино. Зокрема, йдеться про Київ, бо не всі вірять, що в Одесу їздитимуть увесь рік.

«Іноземним операторам дивно, що у нас не потрібно сертифікувати ігри», – акцентувала Аліна Плющ.

12:15

Слово взяв експерт з реклами у Facebook та Instagram Денис Латудько. Він описав прості можливості генерації трафіку через ці мережі для гемблінгу й беттінгу.

За його словами, зараз не вийде, як у 2018 році, зайти в Facebook і навмання щось запустити, потрібно готуватися. Соцмережа у всіх однакова, у ній немає чарівної кнопки «гроші», тому все слід робити послідовно.

«У розбаненої фан-сторінки Facebook дуже високий траст», – наголосив фахівець.

Щодо форми співпраці Латудько зазначає: якщо заливати на партнерку, то вона бере 20-30% від виплат. А якщо напряму на рекламодавця, то він цю різницю може віддавати.

«Казино заробляє на хайролерах і тих, хто грає в ігри, а не тупо хоче заробити», – пояснив Денис Латудько.

В роботі з розсилками потрібно трохи заморочитися і подумати, де знайти цей контент. Його не потрібно навіть робити, він вже є.

12:40

Слово про використання TikTok в арбітражі взяв Богдан Дударенко, Team Lead of TikTok media buyers в ARBITA media buying agency.

Він поділився прикладом використання нової соцмережі по гео Росії і зазначив, що трафік на платформі коштує в п’ять разів дешевше, ніж на Facebook, а товарка і нутра дуже гарно заходять для жіночої аудиторії.

«Є можливість заливати рекламу на людей, які взаємодіють з відео по тематиці», – виокремив ще одну перевагу TikTok фахівець.

Після виступу Дударенка серед відвідувачів провели розіграш сертифіката на інтерв’ю від бізнес-проєкту «Популярна думка», який виходить на ефірах радіостанцій «Європа Плюс» і «Країна ФМ».

Під час перерви наша команда поспілкувалася з представниками «BetaTransfer каса», тому що від платіжних рішень дуже сильно залежить робота операторів та якість досвіду користувача. Отже, до вибору платіжки потрібно підходити свідомо і обережно та обирати тільки надійних і перевірених партнерів. Нам розповіли, що від оператора казино чи БК потрібен лише робочий сайт, щоб підключитися до платіжної системи. Все інше можна обговорити з сервісом, який пропонує кожному клієнту вигідні умови з урахуванням його специфіки та ринку роботи.

Серед ризиків для хай-ризик бізнесу нам назвали низьку конверсію платежів, яка виникає через затримку чи відхилення транзакції банком-емітентом чи еквайром. «BetaTransfer каса» за п’ять років досвіду детально вивчила ці особливості, тому у своїй роботі використовує комплекс заходів для уникнення таких явищ: каскадний процесинг, гнучке налаштування фільтрів антифроду, цілодобова підтримка та інше.

13:00 – 14:30

Час на speed dating, а також кава-брейк, на яких представники бізнесу можуть відпочити, познайомитися, обмінятися контактами чи навіть укласти угоди.

14:30

Розпочався круглий стіл, на якому обговорювали актуальні тенденції грального ринку та його перспективи.

Спікери акцентували на тому, що важлива лояльність з боку спільноти. Ще два роки тому люди боялися і не довіряли гральному бізнесу. Нині ж довіра зросла, і гравці бачать, що оператори – хороші роботодавці, які дарують яскраві емоції. І це все збільшує конвертації для гральних компаній.

СЕО mr.fish Юрій Тітков висловив подяку пандемії від імені вертикалей казино і покеру. Ті компанії, які змогли скористатися ситуацією, молодці. Наприклад, від пандемії сильно виграв настільний теніс. Загалом зараз у тренді некласичні, синтетичні і віртуальні види спорту, особливо в сфері беттінгу.

«Я раджу вливати багато трафіку на нетрадиційні і синтетичні види спорту. Зараз ще набирають популярності ставки не на спорт, а на життєві ситуації: коли закінчиться пандемія, якою буде ціна гречки, хто виграє вибори тощо. Це працює. За кордоном, наприклад, роблять ставки на те, чи буде бійка під час футбольного матчу і чим вона закінчиться», – розповів Юрій Тітков.

Також він додав, що 2% українських гравців дають 80% прибутку гемблінгу в країні.

Продюсер VASYSLOTS Микита Новіковський вказав на стрими, які стали ще одним новим трендом. Він впевнений, що цей напрям зростатиме, як і інтерес до нього, оскільки стрими є інструментом утримання.

«Люди шукають експерта, тому для популярності стриму важливе обличчя стримера», – переконаний Новіковський.

Senior SEO/SEM Team Lead on foreign markets в Energy Casino Олександр Топал очікує змін і в офлайн-методах маркетингу азартних ігор.

CMO Vbet Артем Іваницький повідомив, що його компанія вже запустила синтетичні види спорту, проте їхній аудиторії це поки не дуже цікаво. Однак вони впевнені, що поки зарано робити висновки, і потрібно дочекатися реакції українських гравців.

У процесі обговорення найкращих каналів трафіку у 2022 році думки спікерів розділилися. Іваницький вважає, що ставку потрібно робити на перформанс, Топал вважає гарними Twitch та медійну рекламу, але наголошує, що трафік рухатиметься до нових каналів, як-от TikTok. Головний редактор «Рейтинг Казино» Сергій Забуранний назвав Telegram та TikTok, а Юрій Тітков переконаний у ролі якості контенту і вважає, що потрібно робити внутрішнє виробництво. 

Сергій Забуранний порадив новачкам-афіліатам завжди проводити експертизу і розуміти, куди та для чого їм лити трафік. І обов’язково враховувати свій бюджет.

15:40

Доповідь, присвячену чотирьом альтернативним каналам комунікації, розпочала засновниця EmailConsulting.top та Product Owner BSG.World Аліса Киричок.

«Розсилки завжди живуть біля бізнес-процесів. Особливо це актуально нині для казино», – акцентувала Киричок.

Вона радить побудувати дешборди в Data Studio перед тим, як будувати комунікації, щоб відстежувати прибуток. Там можна створити кластерний аналіз, щоб зрозуміти в яких сегментах бізнес не дотискає, а в яких процес йде гарно.

 

16:05

Виступ розпочав співвласник Improve Team Микита Петренко із доповіддю «Партнерські програми vs прямі рекламодавці. Які моделі кращі?».

 

Він одразу попередив, що варто остерігатися партнерок чи мереж, де виплат потрібно очікувати місяць чи більше.

«На старті вам максимально з усім допоможуть, погана та сітка, яка не допомагає. Це взагалі – навіщо потрібно партнерські сітки», – вважає Петренко.

З прямим рекламодавцем можна домовлятися про що завгодно, тоді як в CPA-мережі, крім арбітражника є ще 14 тис. вебмайтрів, з якими ділиться капа. Але у прямого рекламодавця набагато менше пропозицій, ніж у CPA-мережі.

Тому спікер радить все-таки працювати з партнеркою на старті, якщо ж є обсяг 10+ FTD, то з’являється сенс налагоджувати контакт з прямим рекламодавцем.

16:30

На сцені CEO SeoProfy Віктор Карпенко з презентацією про розвиток SEO-проєкту в гемблінгу.

«Щоб прискоритися в SEO, потрібно використовувати будь-які можливості», – наголошує спікер.

А зі ста відвідувачів сайту за добу можна отримати один або 15 депозитів.

16:55

Місце спікера зайняв Максим Шейко з виступом про роботу з системою модерації Facebook.

Згідно з його досвідом, у сфері гемблінгу добре працюють чат-боти, тому він вирішив спробувати так само з криптовалютою. Тут важливо враховувати, що є сенс орієнтуватися на людей старших за 30 років, оскільки саме після цього віку зазвичай починають заробляти адекватні кошти.

«В крипті важливо враховувати мову регіону. Наприклад, є російська, а є російська для жителів Білорусі. Неврахування таких деталей може позначитися на результаті», – зазначив Шейко.

У Facebook можна добре використовувати промоакції. За своєю суттю це пуші всередині соцмережі. Це просто, але це працює.

«Зараз часто і швидко банять фанатські сторінки. Але у Facebook є така функція, як об’єднання фан-сторінок. По суті, це виходить нова фанатська сторінка, але з старим змістом», – описав фахівець один з методів обходу блокування. 

17:20

Завершив конференцію CEO Enter Sport Олександр Довженко зі своєю розповіддю про трафік гемблінгових і беттінгових продуктів через Twitch та YouTube.

На презентації він описав особливості форматів, які використовують для трафіку через блогерів на YouTube та через стримерів на Twitch. Також фахівець розповів про кіберспорт та трафік у ньому.

Дієвим способом просування спікер вважає проведення кіберспортивного турніру під власним брендом.

YouTube же краще працює в pre-roll – і чим коротше, тим краще. Найкращий варіант – 10-20 секунд. Також буває інтеграція – 1-2 хвилини та ексклюзив, який є рекламою продукту.

Twitch же відрізняється від YouTube переважно прямими трансляціями.

На цьому Kyiv iGaming Affiliate Conference 2021 офіційно закінчилася. Її ексклюзивним спонсором була «BetaTransfer каса», компанія, яка понад п’ять років працює з онлайн-гемблінгом, дейтингом, нутрою, криптопроєктами, інформаційними товарами. Сервіс займається швидкою і якісною обробкою платежів у традиційних електронних грошах та криптовалюті по всьому світу.

Читайте також: Легалізація грального бізнесу в Україні

Читайте також: Іван Рудий назвав шляхи боротьби з нелегальним гемблінгом

Коментарі:
Зараз читають
вгору