Kyiv iGaming Affiliate Conference 2021: ключові події заходу у live-режимі

16 Червня 2021, 12:01

Kyiv iGaming Affiliate Conference 2021: ключові події заходу у live-режимі

16 червня у конференц-холі «Оазис» відбудеться Kyiv iGaming Affiliate Conference 2021. В програмі івенту передбачені виступи експертів зі сфери афіліат-маркетингу, які обговорюватимуть з гостями теми залучення трафіку в гемблінг-вертикалі та отримання від цього максимального профіту. Окрім виступів спікерів, програма конференції передбачає панельні дискусії та розмови у форматі Speed dating. Організатором заходу виступає міжнародна компанія Smile-Expo.

Команда LoginCasino.com.ua висвітлюватиме подію в режимі реального часу.

10:50

Перед початком заходу гості проходять процедуру реєстрації

11:10

Конференція стартувала зі вступного слова засновника CPA-мережі «Папа Карло» Костянтина Карпалова, який модерував захід.

Перший спікер – Head of Product (SEOBrothers) Олег Черкаський.

Темою виступу Олега Черкаського був «Ретеншн та онбординг для афіліат-проєктів нового поління».

«Що таке проєкти нового покоління: коли ми мислимо не тільки трафіком, відходимо від цього, а переходимо до продуктового мислення», – сказав спікер.

За його словами, проєкти нового покоління – це коли ми починаємо сприймати власний сайт як стартап, думати по-новому. Основною цінністю продукту є «продакт маркет фіт».

Щоб визначити користь, яку несе ваш продукт варто поставити такі запитання:

  • Чим ви кращі за конкурентів?
  • Навіщо гравцеві або користувачеві повертатися?
  • Чи є вам місце на ринку?

«Якщо не можете відповісти хоча б на одне запитання, то я не рекомендую починати», – говорить Олег Черкаський.

Стратегія онбордингу:

Продумати воронку для активації. Важливо продумати весь шлях до реєстрації та після:

  1. Вибрати інструмент онбордингу;
  2. Формування персонального меседжу для групи юзерів;
  3. Поставити ТЗ на екрани/сторінки до і після реєстрації дизайнеру;
  4. Впровадити та змінити результат.

11:25

Наступним спікером на конференції був засновник SEO.Capital Андрій Капельцов з темою «Симбіоз брендів та афіліатів під час виходу на іноземні ринки».

За словами Андрія Капельцова, на старті бізнесу дуже допоможуть афіліати, які є на ринку.

«Щодо наскрізної аналітики – то я не зустрічав жодної компанії, де все було б ідеально налаштовано, особливо це стосується веб», – сказав Андрій Капельцов.

Як пояснив експерт, афіаліату добре мислити категорією продукту та навіть пропонувати партнерам якісь рішення.

Також Андрій Капельцов радить слідкувати за телеграм-каналами, щоб розуміти, які партнерки «недобре поводяться».

11: 40

Далі слово передали Георгію Рисаку, який працює Head of SEO Department у Develux, для виступу на тему «Реалії SEO в гемблінг-ніші: як не згоріти та домогтися результату».

На думку спікера, головне – не чекати супершвидкого результату, закладати правильний час та завжди мати фінансову подушку. Головні тези:

  • Самому зробити все не вийде, потрібна хоча б невелика команда.
  • Нормальний менеджмент, планування, розподіл ролей – непогано драйвить будь-який проєкт.
  • Тверезо оцінюйте свої шанси, часто просто не вистачає грошей.

Щоб швидко оцінити конкуренцію, варто подивитися на сайти з хорошими результатами, яким не більше року. Також варто знати, що СРA на старті – це добре, тому що дозволяє швидко реінвестувати гроші.

До того ж Георгій Рисак радить не виливати відразу весь контент, адже його просто заберуть, лити його варто поетапно.

Серед порад щодо оптимізації контенту Георгій Рисак виділяє таке:

  • сеошник сам повинен вивчити тему, зрозуміти сенс тощо;
  • сеошник також повинен передавати сенс райтеру, а райтер повинен все добре описати;
  • Неперевіреному райтеру не можна давати свободи дій;
  • Забудьте про всякі TF/IDF, тошнотність чи заспамленість. Треба навчитися оцінювати контент з погляду читача;
  • Насичуйте контент списками, таблицями, скринами та картинками;
  • Не соромтесь «красти» або ж використовувати для прикладу контент у конкурентів;
  • Звертайте увагу на ті сайти, де менші та слабші посилання, але кращий контент.

12:00

Під екватор першого блоку програми конференції наступним спікером став – Вадим Волочнюк Co-owner Improve Team.

Він говорив на тему: «Нестандартні підходи до заливання gambling із Facebook».

Найважливіше, що слід запам’ятати – це особливості роботи Facebook. Найчастіше мережа банить через креатив.

«Емоції це добре, але через них найбільше проблем», – акцентує Вадим Волочнюк.

Також варто пам’ятати, що фотокреативам набагато простіше пройти модерацію, ніж відео.

12:20
Далі до мікрофона підійшов R&D (BananzaAffiliates) Володимир Лучанінов. Його тема: «Оптимізація доходу афіліатів».

Розпочав свій виступ спікер з цитати Гаррі Каспарова: «Сильний шахіст відрізняється від слабкого тим, що він не пересуває фігури, а піднімає і ставить».

На думку Володимира Лучанінова, ліцензування є необхідним не на усіх ринках. За його словами, є гравці, які шукають конкретно неліцензовані казино.

Також експерт акцентував на основних моделях афіліату:

  • RevShare.
  • CPA.
  • Hybrid.
  • Flat.
  • Екзотичні: CPL, CPC, CPM, IPO.

До того ж експерт виділив чотири перепони, які існують для CPA. Це поля для депозиту, зручна трастова платіжка без зайвої комісії, мінімальний депозит та Baseline.

Також, за його словами, якщо мінімальний депозит занадто високий, то частина людей «відвалиться». Також Лучанінов розповів про регіональні особливості.

«Ви з Монголії не вичавите такий же LTV як з Австралії», – заявив спікер.

12: 40

Настала черга вебмайстра Єгора Шваюка. Під час свого виступу він зачепив тему «Бюджет та стратегія для SEO проектів в iGaming».

За словами спікера, багато хто просто починає мислити ірраціонально після втрати позицій.

«Коли ти вилітаєш з топу, ти починаєш думати нераціонально і витрачати всі гроші на посилання», – акцентує Єгор Шваюк.

13:00

Закрив перший блок конференції Артем Кузьменко від юридичної фірми Eterna Law. Він говорив на тему «Реклама азартних ігор і питання ліцензування».

Юрист розповів, що Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей не має повноважень перевіряти і контролювати рекламу, хоча може застосовувати штрафи. Проте це можливо тільки на підставі заяв від третіх осіб.

Також Артем Кузьменко зауважив, що нещодавно опубліковане положення про перевірки від КРАІЛ – важливе для операторів. До того ж афіліатам варто обережно працювати.

«Компанії, які розміщують рекламу, зокрема афіліати, повинні підлаштовуватись під правила, щоб не зашкодити оператору азартних ігор», – розповів юрист Eterna Law.

13:20

Далі у спікерів та гостей Kyiv iGaming Affiliate Conference 2021 відбулося спілкування у форматі Speed Dating, після чого була перерва на ланч та каву.

15:00

Після перерви розпочався другий блок Kyiv iGaming Affiliate Conference 2021. Продовжилась програма круглим столом на тему: «Трансформація українського ринку гемблінгу – легалізація азартних ігор і ліцензування. Вплив нових правил на зміни бізнесу».

Участь в обговоренні теми взяли керівний партнер Stronlegal.co Олег Дерлюк, директор із маркетингу Slots City Станіслав Андрєєв, президент Української асоціації ігрової індустрії Ірина Сергієнко та віцепрезидент Української асоціації ігрової індустрії Олексій Євченко.

Модератором дискусії стала Тетяна Клименко – глава юридичного відділу у Law&Trust International.

Експерти розпочали дискусію з теми сертифікації. Спочатку слово взяла Ірина Сергієнко.

«Сертифікація в цьому сенсі також є певним лакмусом: чи готові компанії працювати прозоро і чи готова держава створити такі умови, щоб вони працювали прозоро», – сказала президент Української асоціації ігрової індустрії.

За її словами, до складу регулятора може входити триста, п'ятсот або і тисяча осіб, але регулювати все, не маючи надійних партнерів з сертифікації неможливо.

«Міжнародні компанії запропонували нам допомогу у впровадженні інституту сертифікації. Необхідне правове підґрунтя для цього інституту, закладене на законодавчому рівні», – заявила спікерка.

На її думку, спочатку варто скористатися допомогою іноземних компаній, а тоді підтягнуться і вітчизняні.

«Компанії звертались із пропозиціями допомогти, але поки цією щедрою допомогою ніхто не скористався», – закцентувала Ірина Сергієнко.

Як вважає спікерка, сьогодні у регулятора немає бажання розробити належний техрегламент.

«На сьогодні є багато спекуляцій навколо сертифікації і багато некоректної інформації», – пояснила експертка.

Далі слово взяв Олексій Євченко, який говорив про гральні зони в Україні.

«Особисто я вважаю, що більше однієї гральної зони в теперішніх умовах в Україні бути не може. Інше питання, що таке гральна зона в трактуванні законодавства і що вона може нам дає», – сказав віцепрезидент Української асоціації ігрової індустрії.

Зокрема, за його словами, сьогодні активно розробляють гральну зону в Одеській області, також є бажання влади створити щось подібне на Херсонщині.

Також експерт привітав початок роботи комісії з категоризації готелів (ДАРТ). За його словами, сьогодні в Україні діють радянські стандарти категоризації готелів. Проте вже зараз розпочала роботу відповідна група, яка розробляє нові стандарти. Прогнозується, що ці критерії будуть затверджені до кінця цього року.

«Що це дасть ринку? Це імплементує прозорі та європейські стандарти в Україні. Тобто це справді призведе до відповідності українських готелів світовому рівню», – вважає Євченко.

Після цього мікрофон передали Станіславу Андрєєву, який говорив про ідентифікацію гравців.

За його словами, найбільшою складністю сьогодні для легальних операторів є верифікація гравців, адже компанії із сірої зони не проводять верифікацію.

Також директор із маркетингу Slots City розповів про рекламу гемблінгу.

«10 років у нас ринок був нелегальним. Тобто реклами мало б не бути, але насправді її було достатньо багато. Це і зовнішня реклама, і в метро, і в іншому вигляді. Чому так відбувалося? Бо усі банально знаходили обхідні шляхи», – поділився своїми висновками Станіслав Андрєєв.

За його словами, нові норми вже чітко забороняють найпопулярніші схеми обходу заборони реклами, наприклад  спонсорство.

Наступним виступав Сергій Дерлюк і, за його словами, вимоги до B2B в Україні доволі дивні.

Щодо B2B-ліцензій, спікер зазначив, що в усьому світі це про продаж ігор, а не про розробку.

«У нас вимоги до B2B-ліцензій такі, що розробник, який розробляє програму для онлайн-казино, повинен отримати ліцензію, якщо він зареєстрований як фізособа-підприємець. Схоже на змову парламенту з урядом а цій сфері», – говорить експерт.

Щодо запитання про ліцензування афіліатів, то Сергій Дерлюк відповів, що в жодній країні світу цю діяльність не ліцензують. Єдине – регулятор розробляє лише вимоги до того, яка реклама має бути.

На завершення панельної дискусії слово знову взяла Ірина Сергієнко. Воно розповіла про парадоксальну ситуацію, яка склалась навколо податкового питання. За її словами, сьогодні сталося так, що деякі оператори, попри невизначеність у цьому питанні, дали державі кредит довіри і почали отримувати ліцензії.

«Проте це питання швидко не розв’язалось, тому у нас сьогодні продовжується період очікування. Варто розуміти, що навколо цього питання крутиться і все інше, зокрема й сертифікація», – сказала експертка.

На її думку, найближчим часом це питання не буде розв’язане. Найшвидше унормування податкового питання варто очікувати вже восени.

16:00

Після завершення круглого столу на Kyiv iGaming Affiliate Conference 2021 продовжилися виступи експертів.

Модератор передав слово співзасновнику арбітражної команди «Кухня Лідів» Роману Чесановському. Він розповів про те, навіщо месенджери в гемблінгу, провів лайв-краш-тест від рекламного оголошення через чат-бот до реєстрації.

Також експерт розповів про те, як забути про бан рекламного кабінету та про протистояння застосунків і месенджерів.

16:30

Далі слово взяв співзасновник та CSO Beehiveor Віктор Комаренко. Його темою на конференції було: «Як використовувати нейротехнологічні та поведінкові дослідження у геймінг- і гемблінг-індустрії».

За його словами, нейротехнології і є та рушійна сила, яка буде все змінювати, зокрема й геймінг.

«Наші технології дозволяють підвищити ефективність в рази: креативу, прогнозу поведінки споживача. Що справді зайде в аудиторію. Формування гемблінг-бізнесу є результатом формування технологій, зокрема мобільних», – розповів Віктор Комаренко.

Завдяки цим технологіям розробники розуміють, який фрагмент малюнку чи відео більше сподобався аудиторії.

Також експерт продемонстрував аудиторії кілька прикладів креативу:

«Ми намагаємось зрозуміти, чим відрізняються гравці, які довго залишаються на ресурсі і грають постійно, від тих, які один раз зіграли і більше не повертаються», – пояснив Віктор Комаренко.

17:00

Наступним спікером на конференції став CEO mr.fish Юрій Тітков, який говорив на тему глобального афіліатного ринку – «Глобальний ринок gambling affiliate: учора, сьогодні та завтра».

Як сказав Юрій Тітков, перші, хто виграв від локдауну, – це віртуальні покер-руми. А у найбільшому мінусі опинилися букмекерські компанії. Особливо це стосується повільних операторів, які занадто довго перелаштовувались. Так вони втратили клієнтів, які перейшли до онлайн-казино.

Щодо зацікавлень аудиторії беттінг-компаній, то до пандемії перше місце впевнено займав класичний спорт, але зараз на провідні місця вийшли CS:GO та DOTA 2.

У класичному спорті сьогодні другу сходинку після футболу займає настільний теніс.

«Чому? Настільний теніс дуже швидкий, динамічний, короткі ігри, він не є травматичним і його можна стримити 24/7. Водночас багато афіліатів і веби не звертають уваги на настільний теніс», – сказав Юрій Тітков.

Також експерт розповів, що одним з найцікавіших ринків на сьогодні є Індія. Адже саме там зараз найбільша інтернет-пенетрація, а якщо враховувати значну кількість населення – це потенційно велика кількість гравців.

17:30

Закрив основну частину Kyiv iGaming Affiliate Conference 2021 засновник та CEO Jambling В’ячеслав Марухін.

Експерт поспілкувався з аудиторією на тему операційного бізнесу у вертикалі онлайн-гемблінгу. Детальніше розповів про фінансові та ресурсні пороги входу на різних гео, а також про рекрутинг команди і взагалі про специфіку вертикалі.

Коментарі:
Зараз читають
вгору