Криза продемонструвала перспективність кіберфутболу – Арсеній Салай

24 Червня 2020, 14:50

Криза продемонструвала перспективність кіберфутболу – Арсеній Салай

Президент Федерації кіберфутболу України розповів про діяльність організації під час пандемії. Зокрема, він виділив проведення подій із відомими футболістами та покращення показників матчів. На думку фахівця, кризовий період продемонстрував перспективність кіберфутболу для багатьох учасників ринку.

Федерація кіберфутболу України останній рік активно співпрацює з Українською асоціацією футболу та створила там кіберфутбольний відділ, який і надалі планує розвивати.

«Завдяки цьому під час кризи та самоізоляції було створено серію кіберфутбольних шоу-проєктів за участі футболістів збірної Україні. На цих заходах грали Олександр Зінченко й Євген Коноплянка. Це збирало гарні показники, тому що люди хотіли побачити, як поводять себе їхні кумири в нестандартній для їхнього розуміння атмосфері. Також ми провели заходи зі збірними інших країн – Польщі, Румунії, Фінляндії. А плюс до цього провели близько десяти шоу чи турнірних івентів між кіберфутболістами різних країн», – розповів спікер під час вебінару «Гральний бізнес у період кризи 2020: прогнози та дії», який провів наш інформаційний ресурс Logincasino.com.ua.

Президент федерації уточнив, що показники ігор, де брали участь футболісти, були вищими, ніж ігри між кіберфутболістами. Але оскільки в матчі грали і ті, й інші, аудиторія, яка хотіла б побачити звичайну «живу» подію, познайомилася з кіберфутболом.

«Це дало нам можливість показати перспективу безпосередньо за умов кризи не тільки для аудиторії, але й для стандартних спонсорів і спортивних структур, які не очікували, що такий контент може з’явитися в принципі. Отримані показники були більш ніж успішними, і ми сподіваємося, на фоні кризи зможемо залишити цей напрямок і збільшити його», – повідомив Арсеній Салай.

Криза продемонструвала перспективність кіберфутболу – Арсеній Салай

Експерт також зазначив, що під час кризи було помічено значну кількість кіберфутбольних подій. Цим напрямом почали цікавитися компанії, які раніше не займалися організацією схожих турнірів. Наприклад, Maincast, одна з найбільших стримінгових студій на території СНД, зазвичай організовувала події з Dota 2 чи CS:GO, а за останній місяць провела два кіберфутбольні заходи.

«Також я спостерігав турніри від зовсім сторонніх організаторів. Це, напевно, були, швидше, разові акції, але вони сприяють розвитку напряму», – уточнив спеціаліст.

За словами Арсенія Салая, федерація позиціонує кіберфутбол як один із різновидів традиційного футболу, що відкриває нові можливості для спонсорів і партнерів. Доказом цього є показники минулого місяця – особливо зростання інтересу футбольної, а не кіберспортивної аудиторії.

«Для нас це було невеликим одкровенням. Останніми роками ми розглядали кіберфутбол як кіберспорт. Нині ж це мікс, і мікс, який схиляється до виду спорту. Мініфутбол, футзал, кіберфутбол, жіночий футбол», – розповів президент федерації.

Наступний крок Федерації кіберфутболу України – легалізація напряму як підвиду футболу. Це дасть можливість працювати на ринку традиційного спорту та розширювати охоплення кіберфутбольних подій по Європі й у решті світу.

Також експерт повідомив, що нині в світі існує два найбільш популярних футбольні симулятори:

«Це FIFA, розроблена компанією Electronic Arts, і PES азіатської компанії Konami».

Криза продемонструвала перспективність кіберфутболу – Арсеній Салай

Серед них більш розповсюдженою є FIFA, оскільки її особливості та наявність контрактів із футбольними клубами та лігами мають вищу привабливість, ніж PES. Але сам PES можна вважати більш правдоподібною реалізацією футболу за рахунок кращої ігрової фізики.

FIFA ж – динамічніша гра, що дозволяє дітям молодшого віку швидше зрозуміти правила.

«У цій же мірі FIFA розвиває напрямок дитячого кіберфутболу, через що вони (розробники – прим. ред.) спостерігають геометричне зростання продажів по світу. Наскільки я пам’ятаю, протягом останніх трьох-чотирьох років практично щомісячно FIFA або лідирує, або входить до трійки ігор, які найбільше продаються на консолях», – повідомив Арсеній Салай.

Також для кіберспортивних організаторів FIFA є привабливою через наявну мережу турнірів із більшими призовими фондами, ніж у PES.

Нагадаємо, керівник кіберспортивного відділу WePlay! Esports розповів про проблему договірних матчів.

Читайте також: Огляд Guerrilla Collective

Читайте також:Новини про гральний бізнес в Україні

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору