Комісія з азартних ігор звернулася до компаній, які працюють на гральному ринку України, та надала додаткові канали, через які організатори та громадяни можуть звернутися до регулятора у разі відсутності зв’язку на інших офіційних платформах через воєнні дії у країні.
Одне із найважливіших завдань регулятора грального ринку в умовах війни – забезпечити надійний зв’язок із ліцензіатами, іншими компаніями в гемблінг-індустрії та громадянами, навіть якщо офіційний сайт або інші канали недоступні. Лише так можна забезпечити оперативну взаємодію КРАІЛ із учасниками ринку в цей складний період.
Саме тому в офіційному Telegram-каналі КРАІЛ повідомила про додаткові шляхи комунікації з регулятором, якими можуть скористатися компанії та громадяни:
- компанії можуть обговорити питання ліцензування роботи на гральному ринку із заступником директора департаменту ліцензування Пранципал Оксаною Сергіївною, звернувшись за електронною адресою: [email protected];
- українці із запитаннями можуть звертатися до начальника управління захисту прав громадян Яремака Тараса Івановича за email: [email protected].
Нагадаємо, гральний бізнес бере безпосередню участь у підтримці українців та армії в умовах війни, яку розв’язала Російська Федерація, посягнувши на суверенітет незалежної України. Гемблінг-компанії надають фінансову, гуманітарну та волонтерську допомогу.
Читайте також: Ліцензійні казино України: новини
Читайте також: Ліцензійні умови азартних ігор в Україні