Конкуренція допомогла місцевим операторам Грузії стати міжнародними

06 Листопада 2020, 08:31

Конкуренція допомогла місцевим операторам Грузії стати міжнародними

Представники грального ринку Грузії розповіли про те, як конкуренція локальних операторів із інтернаціональними сприяла зростанню місцевого ринку та розвитку компаній, які вирішили поширити свою діяльність поза межами домашнього напрямку.

Георгій Гвенетадзе, директор із ігор в Adjarabet, заявив, що багато інтернаціональних компаній цінують цю юрисдикцію завдяки клієнтам та їхнім звичкам і поведінці. Незважаючи на невелику кількість населення, в Грузії багато активних гравців, що і надає ринку цінність в очах великого бізнесу.

«Для них Грузія – це маленький діамант. Так, він маленький, але дуже коштовний», – так охарактеризував грузинську гемблінг-індустрію представник Adjarabet.

І після легалізації грального ринку в місцевих та інтернаціональних операторів були схожі моделі поведінки стосовно впровадження своїх практик і продуктів. Однак великі компанії показали локальним рівень менеджменту і роботи працівників. Також поява великих гравців на грузинському гральному ринку дала поштовх місцевим компаніям.

«Ми хотіли показати міжнародному ринку, що так – ми країна, яка розвивається. Ми – не Лондон чи країна Західної Європи, але ми знаємо, як займатися бізнесом і як керувати нашими процесами. Тож з точки зору перспектив компанії було цікаво доказати, що нам теж знаймо, як займатися своєю справою», – розповів Георгій Гвенетадзе на панельному обговоренні вебконференції DBC Digital Summit CIS, яка проходить 4-5 листопада.

Спікер додав, що на рівні Грузії він побачив випадок, коли оператор розвивався від місцевого до міжнародного рівня, а не навпаки. І на його думку, ця тенденція буде продовжуватися. Міжнародні оператори, які починали з грузинського ринку, тепер можуть поділитися досвідом із іншими учасниками ринку.

Лука Капанадзе, комерційний директор Betlive, розповів, що локальним операторам Грузії важко конкурувати з великими компаніями, оскільки для цього потрібно мати інноваційний підхід і продукти.

гральний ринок

«Коли ми почали працювати, зрозуміли, що потрібно робити щось інше. У нас не вистачало ресурсів, щоб конкурувати з ними так, як вони конкурують одині з одним», – поділився Лука Капанадзе.

Допоміг у цьому сам продукт оператора. За словами комерційного директора Betlive, грузинські гральні компанії пропонують клієнтам дуже цікаві й якісні продукти. У Betlive, щоб витримати конкуренцію, почали придумувати ідеї, завдяки впровадженню яких ринок отримував би щось зовсім інше та краще. І ця тактика дала свої результати для компанії. За словами Луки Капанадзе, вони презентували на ринку нові можливості для ставок на спорт, які зацікавили гравців. І ще оператор не витрачав багато коштів на маркетинг, а спрямовував ці фінанси й інші ресурси на розробку продукту. Тільки після отримання суттєвих прибутків оператор зміг дозволити собі маркетингові бюджети. Фахівець уточнив, що компанія мала дві стадії розвитку: перший – це генерація ідей, розробка продукту та втілення його в життя, а другий етап, на якому оператор перебуває зараз, – нарощування клієнтської бази та збільшення частки на ринку.

Нагадаємо, президент Асоціації казино Аджарії поділився думками стосовно впливу пандемії на наземний сектор грального бізнесу.

Читайте також: Рекламні обмеження гемблінгу Іспанії порушують законодавство ЄС

Читайте також:Кращі казино Європи

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору