Кількість активних гравців мобільного геймінгу сягне 3,1 млрд до кінця 2020 року

27 Серпня 2020, 12:03

Кількість активних гравців мобільного геймінгу сягне 3,1 млрд до кінця 2020 року

Аналітична компанія Market Data Forecast опублікувала власний прогноз щодо розвитку і тенденцій ринку мобільних ігор до 2025 року. Зокрема, очікується підвищення сукупного середньорічного темпу зростання (CAGR) в 14%, а технології віртуальної і доповненої реальності стануть ключовим елементом мобільного геймінгу.

Аналітики очікують, що в період з 2020 по 2025 рр. CAGR індустрії становитиме 14%, при цьому кількість активних гравців на мобільних пристроях складе 3,1 млрд вже до кінця поточного року, оскільки за останні роки смартфони та Інтернет стали набагато доступнішими для користувачів.

Окрім того, вважається, що такі новітні технології, як віртуальна і доповнена реальність, стануть ключовими складниками ринку мобільних ігор. Наприклад, Pokemon Go і Harry Potter: Wizards Unite – ігри, які до того ж використовують карти Google для додавання вигаданого світу в реальність.

Справжнім локомотивом зростання популярності мобільних ігор в 2020 році стала пандемія. І через обмежувальні заходи користувачі почали витрачати більше коштів на засоби розваги. Такий ріст спостерігається в усій індустрії розробки ігор, але найбільшого впливу зазнав саме мобільний ринок. Очікується, що доходи з галузі наприкінці року складуть $77,2 млрд, що на 13,3% більше порівняно з показниками минулого року.

Загалом аналітики очікують, що на ринку мобільних ігор збільшиться тенденція до free-to-play-моделі поширення. Цей продукт можна завантажити безкоштовно, і він має безмежний потенціал. Користувач зможе оцінити гру, не витративши грошей, і при цьому вони генерують більші прибутки. Окрім того, гіперказуальні ігри активно монетизуються за рахунок реклами і в 2017 році вони склали більше половини світових завантажень додатків. Окрім того, реклама в таких іграх теж може отримати розвиток завдяки технологіям 5G і доповненій реальності – проморолики будуть якіснішими і цікавішими для гравця.

Кількість активних гравців мобільного геймінгу сягне 3,1 млрд до кінця 2020 року

Також ринок мобільних ігор зростатиме через міграцію користувачів між платформами. А саме замість комп’ютерів і консолей вони перейдуть на планшети і смартфони. Велике значення матиме і кросплатформеність ігор, які будуть доступні як на приставці, так і на мобільному пристрої. І очікується, що зростання популярності онлайн-ігор на смартфонах залежатиме саме від онлайн-ігор для комп’ютера чи консолі.

Нагадаємо, App Store і Play Market видалили Fortnite через порушення розробником правил розміщення продукту на майданчиках.

Читайте також: Видавець Take-Two в першому кварталі продав ігор на рекордні $996,2 млн

Читайте також:Системні вимоги GTA6

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору