Кіберспорт – канал комунікації брендів із аудиторією

30 Листопада 2021, 09:42

Кіберспорт – канал комунікації брендів із аудиторією

Менеджер кіберколективу LEOGAMING Олександр Довженко розповів про перспективи розвитку кіберспорту в Україні, прибутковість індустрії та інтеграцію брендів із командами задля просування продуктів та контакту з аудиторією. Гарні новини кіберспорту також чекають на прихильників NAVI: колектив здобув перемогу на BLAST Premier: Fall Finals.

Рушійним фактором зростання кіберспорту в Україні стало його визнання офіційним видом спорту, яке відбулося у вересні 2020 року. Про це розповідає Олександр Довженко в інтерв’ю виданню UA.News. Виведення індустрії на офіційний рівень сприяло виходу на арену перспективних команд, гравців, стартапів.

За словами експерта, кіберспорт на рівні зі звичайним спортом є ефективним каналом комунікації брендів із аудиторією. Менеджер стверджує, що в Європі та США із цією індустрією уже давно співпрацюють відомі бренди, серед яких BMW, L'Oréal, DHL тощо. Відбувається це завдяки тому, що кожна кіберспортивна дисципліна окреслює власну цільову аудиторію. Наприклад, гра Minecraft цікавить глядачів 7-13 років, а вік поціновувачів World of Tanks перевищує 35 років. Завдяки цьому кожен бренд за допомогою інтеграцій із кіберспортивними командами може донести свій продукт до зацікавленої аудиторії.

За словами експерта, сьогодні в Україні найбільшу популярність мають Dota 2 та СS:GO. Це пов’язано з тим, що протягом останніх років саме в цих напрямах рівень призових сягає $35-40 млн. Водночас, наприклад, у США та Азії на перший план за популярністю виходить League of Legends.

кіберспорт

Джерело фото: twitter.com/perfectocsgo

Щорічний приріст кіберспортивної аудиторії в світі сягає 10%. На цьому наголошує експерт, додаючи, що в Україні є все для стрімкого розвитку кіберспорту. Сьогодні українські колективи тримаються у топі у провідних дисциплінах: NAVI стала першою у CS:GO, а Team Spirit, у складі якої два українських гравці, стала найкращою у Dota 2. Окрім того, Україна вже готова до прийому турнірів світового рівня, адже має зручне географічне положення, гарних організаторів, придатні для змагань арени та зацікавлену аудиторію.

Водночас у Копенгагені завершилась фінальна стадія BLAST Premier: Fall Finals, в якій за чемпіонське звання змагались українські кіберспортсмени NAVI та французька команда Team Vitality. Тріумфальну перемогу у масштабному івенті із CS:GO отримали NAVI. Для «Народжених перемагати» це сьомий титул у 2021 році, а лідера колективу Олександра Костилєва визнали найціннішим гравцем чемпіонату (MVP).

За перше місце переможці отримали $225 тис. призових, срібним призерам Team Vitality дісталось $85 тис., а команді Team Vitality, яка посіла третє місце у таблиці, виплатили $40 тис.

Нагадаємо, що UESF підбила підсумки першого офіційного українського кіберчемпіонату. Серед переможців розподілили понад 1,5 млн гривень.

Читайте також: Ігри для заробітку грошей без вкладень

Читайте також: Найцікавіші ігри на Айфон

Коментарі:
Зараз читають
вгору