Британська міжнародна платформа YouGov нещодавно провела опитування на тему маркетингу азартних ігор. І виявилося, що більшість жителів Великої Британії підтримують тотальну заборону на рекламу гемблінгу і беттінгу.
Загалом опитали 12 247 жителів країни, 77% із яких підтримали ідею повного обмеження реклами азартної індустрії на радіо і телебаченні до 21:00. Така сама кількість респондентів виступила за аналогічні обмеження для реклами в соціальних мережах та Інтернеті. Проти подібних обмежень висловилося 14% опитаних.
Королівське товариство громадського здоров’я (RSPH), посилаючись на це дослідження, закликало уряд суттєво обмежити можливості рекламування азартних ігор на радіо, телебаченні і в Інтернеті під час перегляду закону про азартні ігри. Особливо це стосується вертикалі спортивного букмекерства.
«Азартні ігри викликають залежність, і вони не повинні нічим відрізнятися від тютюну в напрямі обмеження маркетингу», – сказала Крістіна Марріот, керівник RSPH.
Депутат-лейборист Керолін Гарріс, яка очолює міжпартійну групу, що вивчає шкоду від азартних ігор, зазначила, що пропозиція обмеження реклами гемблінгу «має сильну громадську і парламентську підтримку».
Нагадаємо, що Сейм Литви підтримав повну заборону реклами азартних ігор у країні.
Читайте також: Останні новини про гральний бізнес України
Читайте також: Чеський лотерейний оператор відзвітував про збільшення прибутків з початком року