Індустрія геймінгу Польщі розвивається ударними темпами – експерти

08 Жовтня 2020, 15:03

Індустрія геймінгу Польщі розвивається ударними темпами – експерти

Фахівці звернули увагу на стрімке зростання показників польського ринку розробки ігор і кіберспорту. Як вони зазначили, свою роль у цьому зіграла і пандемія, але вже до неї ігрові компанії стали важливою частиною економіки країни.

Єва Лейман-Відц, керівник польського офісу WH Partners, повідомила, що сектор геймінгу в країні почав швидко зростати – загальний дохід індустрії за останній рік збільшився на 40%, а в 2019 році вартість польського ринку відеоігор склала $600 млн.

Такому розвитку сприяла і пандемія – коли більшість людей опинилися вдома, популярність кіберспорту та геймінгу значно виросла. Водночас головні події електронного спорту Польщі, зокрема світовий чемпіонат IEM в місті Катовіце, цього року скасували.

«Але це дуже визначна подія, і з кожним роком все більше і більше компаній хочуть стати частиною чемпіонату. І, наскільки мені відомо, один із найбільших букмекерів Польщі STS активно бере участь у кіберспорті», – розповіла Єва Лейман-Відц під час дискусії стосовно розвитку кіберспортивного беттінгу на конференції European Gaming Congress, яка пройшла в онлайн-форматі 6-7 жовтня.

Експертка впевнена, що електронний спорт у Польщі має велике майбутнє і ця галузь стане привабливою для букмекерських компаній, які зараз мають фінансові проблеми. За деякими прогнозами, ринок геймінгу та кіберспорту може сягнути суми в $850 млн.

Важливе доповнення зробила Анна В’єтжинська-Чолковська, юридична радниця та партнерка DFW Poland. За її словами, ринок кіберспортивного беттінгу в країні можна оцінити в €10 млн. У Польщі трапився справжній бум серед розробників ігор і видавців, яких у країні вже понад 440. З них 45 є офісами інтернаціональних компаній, 12 працюють на основному ринку і мають акції та ринкову вартість, 40 займаються створенням альтернативних ринків і 21 готується до свого дебюту на цих нових ринках.

«Цей напрям є важливим для нашої економіки на чолі з такими великим компаніями, як CD Project і Techland. Окрім того, ми маємо сотні ігрових розробників із яскравими перспективами», – вказала Анна В’єтжинська-Чолковська.

Додамо, що в сучасних іграх існує багато моментів, пов’язаних із гемблінгом, наприклад лутбокси чи віртуальні кошти. І згодом законодавцям доведеться думати, що робити з цими елементами, які мають ознаки азартних ігор. Низка країн ЄС уже почала вести відповідні дискусії та дослідження, деякі держави визнали лутбокси гемблінгом. У Польщі це питання законодавчо поки що не врегульовано, і, за словами Єви Лейман-Відц, ігри, де відсутній елемент шансу, не є об’єктами закону про азартні гри.

Нагадаємо, нещодавно ми висвітлювали тему досліджень лутбоксів у країнах Євросоюзу.

Читайте також:В Україні анонсували першу кіберфутбольну національну лігу

Читайте також:Ігри про апокаліпсис на весь час

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору