У світі продовжують досліджувати зв’язок лутбоксів із азартними іграми. Цього разу Центральний університет Квінсленду в Австралії опублікував результати дослідження, яке демонструє прямий взаємозв’язок між покупкою лутбоксів і схильністю до азартних ігор.
У дослідженні, проведеному на замовлення влади Нового Південного Уельсу, проаналізували поведінку 1954 людей регіону віком 12-24 роки. Цю групу обрали з огляду на її статистичну вразливість до азартних ігор і високу захопленість відеоіграми.
22,3% учасників зізналися, що у них були проблеми з азартними іграми. І таку статистику дослідники називають доволі високою.
За останні 12 місяців 93,2% опитаних грали в ігри, де присутні лутбокси, водночас 69,4% гравців відкривали скриньки з ігровим контентом. Лише 32,9% цілеспрямовано купували лутбокси.
Середня місячна сума коштів, які витрачали на лутбокси, склала $50 для підлітків віком 12-17 років і $72 для юнаків віком 18-24 роки.
Згідно з висновками аналітиків, найбільш поширеною причиною купівлі лутбоксів є швидше просування в ігровому прогресі. Азарт як причину відкрити скриньку назвали 27,3% юнаків і 21,3% підлітків. При цьому більшість учасників дослідження погодилася, що лутбокси викликають звикання, та визнали їх формою азартної гри.
«Як для молоді, так і для підлітків існує тісний зв’язок між поточним використанням лутбоксів і ризиком виникнення схильності до азартних ігор. Відповідно, навіть за умови, коли середні витрати на них є скромними, існують свідчення того, що ці товари асоціюються зі згубною участю в азартних іграх», – ідеться у висновках учених університету.
Додамо, що в Австралії наявність лутбоксів поки ніяк не регулюють законодавством.
Нагадаємо, раніше ми розповідали про виникнення лутбоксів і скандали, які спричинило це явище.
Читайте також:В ЄС закликають розглядати лутбокси з точки зору захисту прав споживачів, а не гемблінгу
Читайте також: Топ ігор про роботів
Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.