Google дозволить програми з азартними іграми на Google Play в 15 країнах

31 Січня 2021, 11:49

Google дозволить програми з азартними іграми на Google Play в 15 країнах

Технологічний гігант – компанія Google – з 1 березня дозволить розміщувати програми з азартними іграми в Google Play в 15 країнах. Користувачі матимуть змогу завантажити легальні додатки для онлайн-казино, ставок на спорт і лотерей.

У Google оголосили про послаблення суворої політики щодо боротьби з азартними іграми, збільшивши перелік країн, де вони будуть абсолютно легальними. Проте певні обмеження однаково залишаться, пише CalvinAyre.

Доступними планують зробити азартні ігри на реальні гроші, додатки, які пов’язані з азартними іграми, а також офіційні букмекерські додатки. Станом на кінець січня 2021 року програми на реальні гроші Google дозволяє лише у Великобританії, Ірландії та Франції, а також Бразилії (лише додаток від місцевої державної лотереї Caixa Economica Federal).

Вже з 1 березня перелік країн, де дозволять додатки з азартними іграми, поповниться ще на 15. Зокрема, це будуть Австралія, Бельгія, Канада, Колумбія, Данія, Фінляндія, Німеччина, Японія, Мексика, Нова Зеландія, Норвегія, Румунія, Іспанія, Швеція, США.

Попри дозвіл на завантаження та використання гемблінг-додатків для кожної країни діятимуть певні обмеження. Наприклад, австралійське законодавство не дозволяє онлайн-казино, тож вони тут недоступні. У Канаді додатки на реальні гроші обмежені лише урядовими операторами.

Проте найбільше проблем поки виникає в США, адже тут у кожного штату свої закони щодо онлайн-гемблінгу. Саме тому Google вимагатиме від розробників мати ліцензії в кожному зі штатів, к яких вони хочуть розповсюджувати свої програми.

Додатки, що розповсюджуватимуть на Google Play, також матимуть змогу розміщувати рекламу, пов’язану з азартними іграми, хоча й з обмеженнями, які діють у кожній країні. Наприклад, рекламу не зможуть бачити неповнолітні, а також залежні від азартних ігор.

Додамо, ослаблення політики щодо реклами азартних ігор відбулось після її посилення в грудні 2020 року. Тоді популярний пошуковик і відеохостинг YouTube заявили, що їхні користувачі зможуть відмовитися від перегляду реклами азартних ігор за власним бажанням.

Нагадаємо, що Fortnite видалили з App Store і Google Play.

Читайте також: Google продовжує оновлювати Google Stadia

Читайте також: Легалізація грального бізнесу

Коментарі:
Зараз читають
вгору