Міжнародні фахівці з’ясували, що найчастіше користувачі азартних онлайн-ігор заходять в Інтернет, щоб перевірити пошту та скористатися банкінгом. А рідше за все – щоб пограти в азартні ігри та з кимось познайомитися. Останні новини про гральний бізнес читайте на нашому сайті.
Онлайн-ігри стали надзвичайно популярними у всьому світі й забезпечують такий самий рівень зручності, як віддалена покупка продуктів або стримінговий перегляд фільму. А для чого ще геймери заходять в Інтернет, дізнавалася міжнародна дослідницька компанія YouGov завдяки профілям Global Gambling Profiles.
Так, дві третини азартних гравців у всьому світі розповіли, що найчастіше використовують мережу Інтернет для спілкування електронною поштою (66%). А отже, можна припустити, що це може бути одним із найкращих способів для маркетологів охопити цю аудиторію. Проте такі дані більш актуальні для гравців зрілого віку, а молодь електронними скриньками користується значно рідше (82 проти 34%).
На другому місці серед популярних видів діяльності, якими зазвичай займаються гравці в Інтернеті, є бродіння Мережею, чи серфінг (57%). До речі, чоловіки трохи частіше так проводять час, ніж жінки (58 проти 56%).
Понад половина гравців у всьому світі говорить, що використовує Інтернет для онлайн-банкінгу. Більш пильний погляд на цю аудиторію показує, що ця група, найімовірніше, належить до категорій із середнім рівнем доходу. Адже 60% із них вказали, що мають саме такий дохід. Наступним є пошук різних товарів, як-от книги, одяг чи продукти. Однак автори дослідження зазначають, що гравці не такі активні в плані онлайн-шопінгу, ніж решта населення (48 проти 51%).
Доступ до соціальних мереж посідає п’яте місце у списку інтернет-активності – 42%. Але тут знову є нюанс у демографії. Респонденти у цій групі, як правило, у віці 45-54 років, і вони майже вдвічі частіше демонструють таку поведінку, ніж 18-24-річні.
Приблизно двоє з п’яти гравців кажуть, що заходять у Мережу для відвідування новинних і спортивних сайтів (39%). Така поведінка найбільш поширена серед гравців у Німеччині, там таких 62%. Натомість у США – 49%, а у Канаді – 34%.
Цікаво, що гравці порівну використовують Інтернет для обміну повідомленнями та для ігор онлайн – по 30%. Трохи менше (28%) заходять у Мережу для того, щоб подивитися стрими з онлайн-ігор, різні телешоу, фільми тощо. По 26% користуються Інтернетом, щоб обрати якусь послугу, наприклад доставку їжі чи перевезення, та щоб зберігати свої дані у хмарних програмах.
Також кожен п’ятий (21%) відвідує Інтернет для завантаження ігор, фільмів тощо, а ще 18% заходять у віртуальний світ, щоб скористатися онлайн-додатками для підвищення продуктивності.
Хоча гемблінг-застосунки набувають все більшої популярності, 16% з опитаних сказали, що заходять саме на вебсайти азартних ігор, а 7% – на сайти знайомств.
Нагадаємо, що міжнародні дослідники розповіли, чому не можна дарувати лотерейні білети дітям.
Читайте також: Онлайн-казино України
Читайте також: Гральний бізнес останні новини