До 2025 року лутбокси принесуть $20 млрд доходу

11 Березня 2021, 15:20

До 2025 року лутбокси принесуть $20 млрд доходу

Аналітична компанія Juniper Research провела дослідження ринку лутбоксів у відеоіграх. Згідно з даними, ця механіка принесе індустрії $20 млрд до 2025 року, тоді як у 2020-му ринок коштував $15 млрд. За словами аналітиків, щорічні темпи зростання будуть невеликими через законодавчі обмеження і втому гравців від лутбоксів.

У дослідженні зазначено, що в 2020 році лутбокси принесли $15 млрд, а через п’ять років ця сума має збільшитися до $20 млрд. Щорічні темпи зростання ринку становитимуть 5%, однак це буде менше, ніж у попередні роки. Аналітики пояснюють це втомою гравців від лутбоксів і накладанням на них законодавчих обмежень.

Аналітики очікують, що в 2025 році скриньки з випадковим контентом придбає 230 млн геймерів, більша частина з яких гравці мобільних платформ, оскільки альтернативні форми монетизації – бойові перепустки і завантажувані контент-пакети – не дуже популярні в мобільному геймінгу.

Дослідники відзначили поширення законодавчих обмежень на цю ігрову механіку, класифікуючи її як азартну гру. Ця тенденція особливо помітна в Європі, що спонукає розробників ігор змінювати механіку роботи лутбоксів для обходу законодавства. Наприклад, робити доступною інформацію про вміст скриньки або застосовувати альтернативний метод її придбання.

«Лутбокси в традиційній формі часто вважають експлуататорськими, і це призводить до посиленого законодавчого контролю. Ми очікуємо, що видавці ігор у майбутньому звертатимуть увагу на таку особливість і змінять формат лутбоксів, щоб залишати їх привабливими і поза полем азартних ігор», – сказав один зі співавторів дослідження Нік Хант.

Додамо, що ринок скін-гемблінгу, коли внутрішньоігрові предмети використовують для ставки в іграх шансів, коштуватиме $321 млн у 2025-му проти $221 млн в 2020 році. Але це менше за показники 2016-го, оскільки відтоді уряди країн заблокували більшість сайтів, що займалися скін-гемблінгом.

Також аналітики спрогнозували географію потенційних покупців лутбоксів. Помітно, що найактивніше лутбокси купуватимуть гравці Далекого Сходу та Північної Америки.

лутбокси

Нагадаємо, принц Саудівської Аравії придбав акції ігрових компаній на мільярди доларів.

Читайте також: Цікаві ігри на Айфон

Читайте також: Capcom хоче відмовитися від використання лутбоксів в своїх іграх

Коментарі:
Зараз читають
вгору