Державі варто використати гемблінг як інструмент приваблення туристів – Павло Бабенко

16 Березня 2020, 12:27

Державі варто використати гемблінг як інструмент приваблення туристів – Павло Бабенко

Павло Бабенко, заступник голови Федерації роботодавців в сфері туризму, поділився своїм баченням щодо ролі грального бізнесу в туристичній індустрії.

Передусім експерт наголосив на важливості стратегічної цілі: «З точки зору туризму легалізація грального бізнесу необхідна. Звісно, залишається питання обсягів, вимог й інших моментів, але це важливо для розвитку туризму. У багатьох країнах гемблінг генерує туристичні потоки та фінансові надходження. Стратегічна мета легалізації – ось головне питання. Якщо ми збираємося просто закрити дірку в бюджеті, це один момент, а якщо хочемо розвивати туризм, то законопроєкт має створити інвестиційні можливості».

Також, за словами Павла Бабенка, до таких можливостей слід зарахувати отримання ліцензії на діяльність у певній гральній зоні чи відкриття казино в п’ятизірковому готелі. Це буде стимулом для залучення інвесторів і гравців, які зможуть витрачати більші суми грошей. А ще стратегічне впровадження дасть змогу сприяти економічному розвитку депресивних регіонів.

«Прикладом цього слугує відомий всім Лас-Вегас. За статистикою, кожен 10-й турист приїжджає до США саме для того, щоб відвідати Лас-Вегас. І ця зона вже давно сама по собі є інструментом із залучення туристичного потоку», – пояснює фахівець.

Заступник голови Федерації вбачає, що кожен турист є інвестором, особливо з іншої країни, оскільки витрачає кошти у валюті.

Водночас Павло Бабенко звертає увагу на недоліки законопроєкту № 2258-д: «У ньому передбачене створення фонду з підтримки медицини, спорту і культури, але про туризм немає жодного слова. І питання розподілу ліцензійних і податкових надходжень для туризму відсутнє. Невідомо, чи буде держава витрачати якісь кошти на промоцію азартних ігор саме з туристичної точки зору. Практика демонструє, що туристи в сфері грального бізнесу є важливою складовою. Якщо працювати в контексті економічного підходу до розвитку територій, необхідно врахувати витрати бюджетних коштів на промоцію туризму. Без цього, якщо всі гроші підуть у загальний казан, ніякого ефекту ми не побачимо. Ключовий фактор – наявність стратегічного моменту».

Раніше Галина Янченко розповіла про можливу повну заборону ігрових автоматів в Україні.

Читайте також: Від чого залежатиме доля «живого» покеру

Читайте також: Чи вплине новий склад українського уряду на легалізацію азартних ігор?

Більше новин на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору