У річному звіті компанія повідомила про бажання звести до мінімуму використання гача-механік (японський термін – механіка гри, схожа з лутбоксами) та скриньок із випадковим контентом у своїх продуктах.
У звіті йдеться про те, що компанія хоче якщо не прибрати повністю, то звести до мінімуму технології лутбоксів у своїх іграх, оскільки на японському ігровому ринку вже кілька років тривають дискусії з проблем гачі, або лутбкосів, переважно в мобільних іграх. Кілька країн уже заборонили ігри з такими механіками.
«Як творець культури розваг Capcom вважає, що іграми потрібно насолоджуватися завдяки розвазі від геймплею, а не через гострі відчуття, пов’язані з виграшем в лотерею», – йдеться в документі.
Надалі розробка ігор буде сфокусована на «чесному задоволенні» з утриманням від використання «лотерейних механік».
«Загалом, ми мінімізуємо використання гача-елементів у мобільних іграх, які розробляємо. А в наших домашніх відеоіграх надамо будь-який контент, необхідний для повноцінної насолоди від гри, безкоштовно і запропонуємо певний додатковий контент за низькою ціною», – підсумували представники Capcom.
За останні роки компанія має ряд здобутків – загальні продажі франшизи Resident Evil склали 105 млн копій, римейк Resident Evil 3 купили 3 млн разів. Рекордна кількість проданих копій (16 млн) належить тайтлу Monster Hunting.
Навесні Capcom випустить дві нові гри: Resident Evil Village (яка матиме ознаки ігри про виживання) 7 травня і Monster Hunt Rise – 26 березня.
Нагадаємо, Valve нині працює над рядом неанонсованих проєктів.
Читайте також: Експрезидент EA Sports виступив на захист лутбоксів
Читайте також: Інвестори судитимуться з CD Projekt