Аеропорти є легальним креативним майданчиком для реклами грального бізнесу

15 Вересня 2021, 12:11

Аеропорти є легальним креативним майданчиком для реклами грального бізнесу

Віктор Іванченко, Head of Research & Development в рекламному холдингу «Мегаполіс», у своїй доповіді на першому дні Ukrainian Gaming Week навів приклади реклами українських ліцензованих операторів на території аеропортів. Помітно, що практично будь-яку площу в аеропорті можна так чи інакше використати для маркетингових цілей.

Спікер поділився даними неспеціалізованого дослідження компанії Marketing Media Index, з якого видно, що з 2017 року інтерес до гемблінгу постійно зростає. Загальна сума зацікавленої аудиторії в Україні – 1,7 млн осіб, 506 тис. з яких проводять дозвілля в наземному чи онлайн-казино, відвідуючи його щонайменше один раз на місяць. Більша частина такої аудиторії (60%) – чоловіки.

Важливим моментом є те, що 83% опитаних гравців належать до вікової групи до 45 років з перевагою аудиторії до 35 років (57%). За словами спікера, це сталося завдяки зміні ставлення до сфери азартних ігор та новому поколінню платоспроможних гравців, які спокійно ставляться до грального бізнесу.

Різниця між чоловічою та жіночою аудиторією полягає в тому, що чоловіки сприймають гру як гру, а жінки сприймають гру як дозвілля, нагоду надягнути нове плаття чи вийти на червону доріжку та приємно провести час.

Також Віктор Іванченко поділився кейсами, які вже реалізував рекламний холдинг. За законом про рекламу, аеропорти є легальним майданчиком для розміщення реклами грального бізнесу. І це доволі серйозне джерело для залучення гравців, бо, наприклад, у серпні 2021 року пасажиропотік аеропорту «Бориспіль» перевищив 1,3 млн людей, а аеропорту «Львів» – понад 300 тис.

Тому серед реалізованих проєктів холдингу є:

  • Топ-проєкт – це брендування багажних стрічок під рулетку для казино Shangri La Kyiv в Борисполі (11 стрічок) та First у Львові (дві стрічки).
  • Брендування гейтів в аеропорту «Бориспіль» для Favbet, де було використано 600 кв. м для розміщення бренду оператора. Загалом рекламу розмістили на 14 гейтах. Таку ж акцію реалізували і в Одеському аеропорту.
  • Брендування центрального скла, така реклама одразу помітна всім людям, які потрапляють на стійку реєстрації.
  • Планують встановити великі екрани, оскільки нині у сфері зовнішньої реклами є тренд саме на відеоінформацію. Рекламний холдинг вже поставив 269 відеостійок в різних аеропортах країни, 120 з яких у Борисполі.
  • Реалізація розміщення реклами на виході з паспортного контролю.

реклама казино

Віктор Іванченко зауважив, що холдинг може створювати і цілі окремі зони з рекламною тематикою. Наприклад, такий кейс реалізували для казино Billionaire – в залі прильотів заклеїли все скло, і у людини складається враження, що вона потрапила до оксамитової кімнати в гральному закладі.

«І пропустити таке повідомлення неможливо, бо ви цим повідомленням оточені, що створює ефект занурення», – розповів представник «Мегаполісу» на відкритому лекторії Ukrainian Gaming Week.

У сфері зовнішньої реклами існує тренд на гіперлокальність. Тут експерт поділився кейсом з бордом для одеського First Casino – на ньому написано, що до Лас-Вегаса 10 тис. км, а ось до українського грального закладу всього лише один кілометр.

Нагадаємо, що редакція підготувала репортаж із першого та другого днів UGW 14-15 вересня.

Читайте також: Історія казино Монте-Карло

Читайте також: Українці можуть використати Дію для реєстрацію в онлайн-казино

Коментарі:
Зараз читають
вгору