4,5 млн проданих PS5 і зростання доходів – Sony розповіла про досягнення ігрового підрозділу

03 Лютого 2021, 15:27

4,5 млн проданих PS5 і зростання доходів – Sony розповіла про досягнення ігрового підрозділу

Транснаціональна компанія опублікувала звіт за третій квартал 2020 фінансового року – з 1 жовтня до 31 грудня. З-поміж іншого в ньому опубліковані показники та досягнення ігрового підрозділу компанії, який займається як консолями PlayStation, так і розробкою та реалізацією ігрових продуктів.

Загалом за час, описаний у документі, компанія продала 4,5 млн копій PlayStation 5 і 1,4 млн копій PlayStation 4. Отже, кількість проданих консолей минулого покоління сумарно склала 115 млн штук. І попри пандемію, карантинні обмеження та проблеми з виробництвом продажі PS5 побили попередній рекорд Sony – у 2013 році було продано 4,1 млн копій PlayStation 4.

Виторг ігрового підрозділу Sony загалом зріс на 40%, до суми в $8,4 млрд. Але водночас чистий прибуток знизився та склав $763,5 млн, у компанії це пов’язують із витратами на запуск до продажу та виробництво консолі нового покоління.

За третій квартал фінансового року було продано 103,7 млн копій ігор, 18,4 млн із них – ексклюзиви Sony, доступні лише на її ігровій консолі. Водночас 53% продажів припали на цифрові копії. Найпопулярнішою грою стала Spider-Man: Miles Morales, яку придбали 4,1 млн разів.

Кількість користувачів сервісу-підписки PS Plus зросла до 47,4 млн осіб, а число активних користувачів ігор та консолей Sony сягнуло 114 млн (на 7 млн більше, ніж у попередньому кварталі). У звіті вказано, що 87% гравців на PlayStation 5 користуються підпискою PS Plus. Найбільш активними гравці були в грудні 2020-го – тоді кількість годин за грою зросла на 30%.

У звіті також ідеться про те, що запуск PlayStation 5 був складним, компанія продає нові консолі собі в збиток, оскільки ціна виробництва вища за продажі, але ці втрати перекривають реалізацією софту та сервісів. Sony хоче відвантажити до відправлення ще 3 млн консолей нового покоління до кінця березня 2021 року.

Прогноз на фінансовий рік, який скінчиться в березні, підвищено, і він має стати рекордним.

Нагадаємо, Capcom відмовляється від використання лутбоксів у своїх іграх.

Читайте також: Valve працює над кількома неанонсованими іграми

Читайте також: Досягнення Steam у 2020 році

Коментарі:
Зараз читають
вгору