Юрій Михайлов: «У трендах казино – адаптація під смартфони, мультивалютність, багатомовність і вбудовані маркетинг-інструменти»

22 Березня 2021, 17:01

Юрій Михайлов: «У трендах казино – адаптація під смартфони, мультивалютність, багатомовність і вбудовані маркетинг-інструменти»

Команда BetGames.TV перетворила просту дитячу гру на сучасний топ-продукт «Камінь, ножиці, папір» для провідних зарубіжних ринків. Які тренди варто відслідковувати, які ринки є цікавими та чи існує ідеальна формула, на яку могло б орієнтуватися віртуальне українське казино, розповідає директор із продажу в СНД BetGames.TV Юрій Михайлов.

Нещодавно компанія представила новий гральний продукт «Камінь, ножиці, папір». Чому вибрали саме цю гру і як прийшла ідея адаптувати її для онлайн-казино?

Ідею створення цієї гри ми виношували понад два роки. Завдання було неординарним: BetGames.TV – глобальна компанія і працює на ринках усіх континентів. Нам було важливо, щоб нову гру знала більшість потенційних гравців, а її правила були б прості й інтуїтивно зрозумілі. Водночас ми хотіли знайти гру, яка ще не «засвітилася» на ринку онлайн-гемблінгу. Не менш важливо було також оцінити можливість її реалізації онлайн і забезпечити високі темпи роздачі.

Погодьтеся, непросто уявити гру, яка відповідає всім цим вимогам. На щастя, в нашій компанії є особливий креативний відділ із розробки нових ігор і концепцій. Його очолює один із засновників компанії – Vygerdas Jonikas. Він і придумав, як із відомої дитячої забави зробити популярну сьогодні гру для онлайн-гемблінгу «Камінь, ножиці, папір».

Що в ній особливого?

Правила повністю відповідають відомій нам із дитинства грі «Камінь, ножиці, папір». Гравець виступає проти презентера в прямому ефірі. Потрібно, щоб символ гравця переміг символ презентера.

Для того щоб гра стала динамічнішою, ми придумали фішку – гравець може робити паралельно дві ставки, в золотий і (або) срібній зоні. Швидкість гри підвищується: так, ніби грають одночасно двома руками. У кожній із зон різний рівень ризику та різні коефіцієнти на перемогу і нічию. Гравець зможе грати більш ризиковано, якщо вибере золоту зону.

Які прогнози у компанії – наскільки швидко новинка сподобається гравцям і чи займе місце серед топ-ігор?

Відповідь уже очевидна. За статистичними даними, гра, як то кажуть, «зайшла» і показує чудові результати.

На яких ринках і як ви плануєте її просувати?

Як й інші наші продукти, «Камінь, ножиці, папір» має всі можливі сертифікати, включно з сертифікацією на таких «складних» ринках, як Великобританія й Італія. Уже сьогодні гра додана у всіх партнерів на всіх ринках, де ми працюємо, за винятком тих, де цей вид ігор законодавчо заборонений.

Які ще незвичайні рішення компанія планує представити в 2021 році?

Необхідно зауважити, що BetGames.TV під час створення нових продуктів прагне знаходити незвичайні й оригінальні рішення.

У березні ми модернізували одну з наших провідних ігор – «Колесо Фортуни». Нова студія й інноваційне технічне забезпечення зробили гру ще привабливішою для користувачів.

У травні випускаємо нову гру. Її назву я поки не можу розголошувати. До кінця року ми випустимо не просто кілька нових ігор, а представимо абсолютно нову концепцію.

Дев’ять років тому компанія BetGames.TV відкрила окрему нішу азартних ігор – TV Games. У 2021 року ми плануємо повторити цей успіх і випустити ігри, які зможуть забезпечити принципово новий показник залученості – також завдяки прямим трансляціям, але вже на новому технологічному рівні і в іншому масштабі.

Які зараз тенденції в індустрії?

Зараз актуальні такі тенденції: адаптація продуктів під мобільні гаджети і можливість грати з використанням різних валют, зокрема криптовалюти. Звичайно, як і раніше, актуальні багатомовність і технічна оптимізація продукту під різні платформи. А вбудовані маркетингові інструменти вже стали обов'язковим атрибутом будь-якого сучасного продукту. Саме цим тенденціям відповідають усі наші ігрові продукти, що і забезпечує нам успіх у всьому світі.

Останнім часом BetGames.TV підписала низку партнерських угод і тепер представлена на нових ринках. Можете розповісти про це докладніше?

Крім традиційних для нашої компанії ринків СНД, Європи й Африки, зараз ми активно працюємо в Латинській Америці та країнах Азії. За останній рік кратно збільшили проникнення на ці ринки. Крім цього, стартувала робота з нашими новими партнерами з Грузії.

За якими критеріями компанія обирає партнерів і на які ринки найближчим часом планує виходити через таке партнерство?

Ніяких особливих вимог до партнерів BetGames.TV не висуваємо, і специфічних критеріїв для роботи з нами не існує.

Ми працюємо виключно з офіційно зареєстрованими компаніями. Наша велика команда технічної підтримки здатна забезпечити першокласне обслуговування й одночасну підтримку будь-якої кількості клієнтів на всіх мовах. Регіональні офіси допомагають вибудовувати комунікацію з клієнтами в різних частинах світу. Сьогодні північноамериканський ринок онлайн-гемблінгу показує тенденцію до відкриття, й у нашої компанії гарні перспективи для виходу на нього.

Редакція LoginCasino.com.ua нагадує – участь в азартних іграх може викликати гральну залежність. Дотримуйтесь правил і принципів відповідальної гри. 

Читайте також: Свіжі новини спорту

Читайте також: Як працює обхід блокування російських сайтів?

Коментарі:
Зараз читають
вгору