Як бренд PokerMatch відключив гравців із росії та вийшов на довоєнні обсяги ринку

17 Травня 2022, 15:08

Як бренд PokerMatch відключив гравців із росії та вийшов на довоєнні обсяги ринку

Коли в Україну прийшла війна, бренд PokerMatch першим в індустрії відключив гравців із росії від своєї платформи. Про те, як це відбувалося, наскільки таке рішення вплинуло на бізнес та як працюється під час війни, нам розповів СЕО PokerMatch International Руслан Бангерт.

Коли ухвалили рішення покинути ринок рф?

Компанія і до війни вже поступово й успішно реалізовувала план повної незалежності від цього ринку, а в лютому поставила на цьому остаточну крапку. Також розірвали багато рекламних контрактів.

Які зміни принесла війна у вашу роботу?

Недивно, що війна значною мірою вплинула на обсяги гри та маркетингові активності бренду. У компанії насамперед вирішували завдання зовсім іншого характеру. Це безпека співробітників, збереження коштів гравців, благодійність і соціальні проєкти.

Проте вже у квітні гравці природно стали дедалі частіше повертатися до гри, і, за даними на кінець квітня, PokerMatch майже повністю відновив довоєнні обсяги гри. Але з одним важливим зауваженням: без гравців із росії, чиї рахунки залишаються заблокованими. Тобто насправді компанія не просто відновилася, а навіть трохи виросла.

І це стало можливо лише завдяки тому, що багато українців відмовилися від гри на інших платформах та обрали місце, де честь і гідність завжди були вищими за все інше. А коли хтось розповідає, що без їхніх грошей не можна проіснувати, весь цивілізований світ має відповісти – можна. І саме так буде далі.

Чи змінилися ваші довоєнні плани щодо подальшого розвитку?

У PokerMatch прийнято великий стратегічний план розвитку компанії на найближчі кілька років. Виділено три важливі іноземні ринки, на яких бренд має намір позначити свою присутність. Також наближається укладання угоди, яка змінить усе. 

Як правильно сказав один із керівників нашої компанії – шкода, що «обряд очищення» пройшов такою ціною, але тепер нам точно зрозуміло, що робити далі. А саме: реалізовувати благодійні й соціальні проєкти, потроху повертати акції, які допоможуть гравцям трохи більше заробити. Підтримувати та спонсорувати національну збірну для поїздки до Македонії та усім серцем вірити в українців!

Продовжуємо триматися та підтримувати одне одного!

Разом до перемоги!

Читайте також: Найоригінальніший проєкт для збору коштів на ЗСУ

Читайте також: Сервіс для пошуку зниклих та евакуйованих

Коментарі:
Зараз читають
вгору