Реклама в аеропортах це історія для внутрішнього ринку – Віктор Іванченко

27 Вересня 2021, 09:26

Реклама в аеропортах це історія для внутрішнього ринку – Віктор Іванченко

Після заборони на зовнішню рекламу азартних ігор оператори почали розміщувати свої промо на території аеропортів, оскільки це дозволено законом. Head of Research & Development рекламного холдингу «Мегаполіс» Віктор Іванченко розповів про аудиторію такої реклами і законодавчі вимоги, а також пояснив, чому між промоцією наземної та онлайн-вертикалей практично немає різниці.

Наскільки законодавчі вимоги до реклами азартних ігор обмежують вашу діяльність?

Я не юрист, тому за детальними поясненнями краще звертатися до нашого юридичного відділу. Точно можу сказати про аеропорти – внутрішня реклама не заборонена, тому ми маємо там певну кількість гравців і проєктів. Їх ми намагаємося сегментувати і запускати, переважно, у відеоформатах. Але, звісно, аеропорт залишається аеропортом, тому всі кампанії погоджуються безпосередньо з керівництвом аеропорту. Ми відповідальна компанія, тому заборонених речей не робимо.

Є враження, що ваші проєкти внутрішньої реклами спрямовані радше на іноземців. Чи плануєте щось для залучення внутрішньої аудиторії з України?

Якщо говорити про аеропорти, то у нас співвідношення аудиторії десь 70 на 30 – переважають українці, які подорожують, літають у бізнес-подорожі чи до родичів. Тому не зовсім правильно вважати, що міжнародний аеропорт є майданчиком для міжнародної аудиторії. Я дуже сподіваюся, що хоча б Бориспіль найближчим часом стане своєрідним хабом, де буде більше іноземців. Українців точне не стане менше в абсолюті, можливо зменшиться тільки частка. Тому реклама в аеропортах – це історія для внутрішнього ринку.

Плануєте використовувати інші приміщення для внутрішньої реклами, крім аеропортів?

Річ у законодавчих обмеженнях, ми б із задоволенням запропонували більші можливості. Але ми не законодавці, щоб затверджувати нові норми. Тому якщо закон про рекламу встановить нові дозволи, ми з радістю зможемо запропонувати якісь мікси, щоб реклама виглядала красиво, доречно і не обтяжувала конструктив місця свого розміщення.

Чи є якісь особливості в рекламуванні наземного та онлайнового грального бізнесу?

Тренди підтверджують, що онлайн зростає. Але багато хто хоче на дотик відчути азартні ігри в офлайні. Це стосується радше фізичних речей. Про що це говорить? Чим більше люди грають в онлайні, тим більше їм захочеться зробити це наживо. До того ж онлайн це кінцева точку входу, а щоб до цієї точки потрапити, про неї потрібно якось дізнатися. Ми ж прекрасно розуміємо, що Інтернет це велике село – є певні ресурси, є обмежений час на те, як аудиторія споживає ці ресурси. Тому важливо заохочувати і до онлайнових, і до фізичних казино, бо офлайн-реклама для онлайну є нульовим пацієнтом – люди спочатку дізнаються про бренд, а потім вже йдуть на його платформу, щоб детально розібратися. Отже, гравців потрібно туди привести. Історії для обох вертикалей схожі, бо обидва напрями генерують трафік.

Через тривалий період існування нелегального ринку в Україні доволі негативне ставлення до сфери. Як вести рекламну кампанію, щоб мінімізувати негатив?

Тут у нас є професіонали на боці агентств. Також знаю, що у деяких компаній змінюються маркетингові директори, які переходять до конкурента і строюють нові ідеї. Є агенції, які займаються розробкою якісних досліджень за допомогою фокус-груп. Моє враження – потрібно змінювати ставлення і подавати гемблінг як контрольовані розваги. Наприклад, для мене футбол завжди асоціювався з фанатами, погромами і пивом, але ФК «Шахтар» провів кампанію щодо футболу як сімейного дозвілля: матчі в зручний час, солодощі для дітей тощо. З азартними іграми треба працювати схожим чином, щоб аудиторія ставилася до них лояльніше, розуміла важливість відповідального підходу та сприймала їх як розвагу, яка приносить задоволення. І потрібно, щоб всі це змінювали – гравці, комунікаційні і рекламні агенції. І, звісно, цьому має сприяти законодавство.

Читайте також: Що спільного між гральними ринками України і Латвії?

Читайте також: Ганна Буяджи про можливу зупинку роботи КРАІЛ у жовтні

Коментарі:
Зараз читають
вгору