Підтримувати постійний інтерес гравців до ігрових автоматів – це складне завдання – керівник відділу розвитку портфоліо ігор в Uplatform

16 Лютого 2022, 15:48

Підтримувати постійний інтерес гравців до ігрових автоматів – це складне завдання – керівник відділу розвитку портфоліо ігор в Uplatform

Про конкуренцію між беттінг-платформами, формування бізнес-стратегії в умовах глобальної пандемії, провідні продукти Uplatform, популяризацію live-казино, уподобання гравців і тренди в індустрії розповіла Кейт – керівник відділу розвитку портфоліо ігор в Uplatform.

Серед платформ спортивного беттінгу існує величезна конкуренція. У чому перевага Uplatform перед іншими?

Конкуренція справді висока, адже багато відомих провайдерів ігор стають агрегаторами, а деякі – платформами. Тому ми в Uplatform завжди стежимо за новинками на ринку та дослухаємось до наших клієнтів, щоб дати те, що їм справді потрібно.

Серед головних переваг Uplatform – те, що більшість наших співробітників має великий досвід роботи у сфері iGaming, а також те, що наша платформа була розроблена відносно недавно, тому в неї є всі найсвіжіші розробки, які злагоджено взаємодіють зі старту і дають змогу насолоджуватися плавною безпроблемною роботою всіх продуктів. Згідно з відгуками наших клієнтів, вони цінують наш підхід і ставлення до роботи, оскільки бачать в Uplatform не лише платформу, а й надійного партнера, зацікавленого в їхньому успіху. Ми серйозно ставимося до нашої мети – забезпечити успіх і процвітання наших клієнтів. Тому навіть після запуску ми спілкуємося, підтримуємо та допомагаємо в будь-яких питаннях без додаткових формальностей.

Минулої осені компанія Uplatform відвідала великі галузеві заходи – GAT Expo, SBC Summit Barcelona та iGB Live. Якими були запити клієнтів на цих івентах?

Усі розуміють, що ці перші офлайн-заходи після серії локдаунів були радше пов’язані із відновленням зв’язку після тривалої перерви. Тому вони ознаменувалися насамперед зустрічами зі старими друзями та партнерами, а також із новими партнерами та клієнтами. Я особисто зустріла безліч нових людей і, поспілкувавшись, зрозуміла, що вони нещодавно прийшли в нашу галузь з інших вертикалей, ІТ, фінансів тощо, що дуже добре для iGaming загалом. Тому я чекаю на цікаві інновації в галузі взаємовідносин із клієнтами та нові технологічні інструменти. Окрім іншого, оператори виявили інтерес до гнучкості платформи, можливостей її налаштування, різноманітності контенту й, звичайно ж, ціноутворення.  

Uplatform була запущена незадовго до початку пандемії. Як COVID-19 сформував бізнес-стратегію Uplatform на такому етапі розвитку?

З усією повагою до світової ситуації та нестабільних часів хочу сказати, що для нас розпочати роботу в режимі пандемії було навіть простіше, ніж якби ми були всі разом в офісі. Звичайно, не все було так гладко, як ми сподівалися. Багато проблем, із якими стикалися інші платформи, на нас позначалися в рази сильніше. У будь-якому разі ми не мали іншого шляху, тому важко сказати, як усе було б за іншого розкладу. Ми всі дуже пишаємося результатами та вважаємо, що швидко рухаємося вперед завдяки досвіду наших співробітників і високій мотивації працювати над чимось новим та унікальним. Ми з командою ставимося до кожного оператора, як до першого клієнта, й це, безперечно, приносить результати, тому нам немає на що скаржитися.

Як ви вважаєте, чому нас навчила пандемія?

Я, безумовно, вірю, що пандемія допомогла нам, людству, швидше розвиватися, тому що ми були змушені долати дискомфорт, викликаний швидкими змінами в нашому способі життя. Нам усім знадобилося б більше часу, щоб дійти тієї точки, в якій ми зараз, якби ми не були змушені адаптуватися до локдаунів і роботи вдома. Бізнес також трансформувався.  

По-перше, я вважаю, що цикл створення та ведення бізнесу став коротшим і швидшим, – процеси стали більш організованими, угоди закриваються швидше тощо. По-друге, пандемія дала поштовх новим або раніше не настільки популярним нішам, технології почали обертатися навколо охорони здоров’я, зокрема ментального – наприклад, Headspace та інші програми для медитації/дихання, програми для тренувань та фітнесу, платформи для віддаленого навчання та самоосвіти тощо. Важливо розуміти, що сьогодні ми живемо у світі, що швидко змінюється, де вебтехнології та цифровізація життєво важливі для бізнесу. Вони ніколи не перестають розвиватися та вдосконалюватися. Все це стосується й нашої галузі.

Який ваш головний продукт – Usports, Ucasino чи Utools? Вони йдуть пліч-о-пліч чи є окремими продуктами?

Головний герой цієї саги – це сама Uplatform, де зібрані всі послуги разом. Але кожен із них також доступний як окреме рішення. Я впевнена, що Usports досягне успіху, оскільки це індивідуальний продукт, створений зусиллями людини та машинного інтелекту. Він надає оригінальні коефіцієнти для ставок, які постійно відстежуються та контролюються великою командою. Ucasino – це агрегатор ігор, над яким я працюю. Я хочу зібрати найкращий контент на ринку, тому щосили намагаюся домовитися про найцікавіші умови, щоб наші клієнти були задоволені якістю портфоліо та його вартістю. І останнє, але не менш важливе: Utools – це набір передових рішень та інструментів, які гарантують, що оператори мають усі дані, необхідні для ведення свого бізнесу в правильному напрямку.

Що таке Ugames?

Це постачальник ігор у Ucasino. Ugames переважно розробляє швидкі (миттєві) ігри, а також інші ігри ГВЧ. Ми домовилися з ними, що будемо ексклюзивним дистриб’ютором їхніх ігор, звідси і назва.

Які ваші обов’язки як керівника відділу розвитку портфоліо?

Моє завдання – створити портфоліо ігор для Uplatform, яке, як зазначено вище, пропонуватиметься окремо як агрегатор та як частина платформи. Моя мета – створення унікального контенту, який буде релевантний запитам наших клієнтів у разі роботи на тих чи інших регульованих ринках, щоб вони мали доступ до тих провайдерів, які найбільш популярні серед гравців конкретно їхнього регіону. У центрі моєї уваги – якість ігор (популярність, механіка, фічі, вага та швидкість завантаження тощо). І ціни – що може бути кращим, ніж приголомшливий баланс ціни та якості.

Які тенденції ви спостерігаєте у поведінці гравців в онлайн- і в офлайн-казино?

Я вважаю, що основною тенденцією в галузі має бути зростання. Попри те що наша клієнтська база ще лише будується та я не маю великих даних і глибокої аналітики, наявні дані свідчать про те, що гравці люблять live-казино. Можливо, тому що цей напрям почав стрімко розвиватися як окрема вертикаль або гравцям подобається почуватися, як у наземному казино. Складно сказати, чому саме відбувається таке стрімке зростання, але я думаю, що обидва припущення правильні. Водночас ми бачимо, що гравці також досить активні в слот-іграх. Гадаю, ще зарано оцінювати тенденції нашої платформи – потрібно дочекатися нового річного звіту.

Як постачальники та оператори слотів реагують на нові тенденції?

Кожен оператор на нашій платформі значною мірою працює зі своєю власною стратегією та тестує різні методи роботи й просування. Варто зауважити, що підтримувати ентузіазм і постійний інтерес гравців до ігрових автоматів є досить складним завданням. Ми можемо бачити в слотах безліч старих механік, але також постійно з’являються нові, як-от Infinity Reels від ReelPlay або X Features від Nolimit City. Крім того, як бачимо, в багатьох провайдерів домінують класичні теми – боги, фрукти, пригоди. Деякі провайдери загалом фокусуються на фруктах, але експериментують із механікою слотів.

Які найближчі плани Uplatform щодо роботи з брендом і підвищення його популярності?

Що ж, як і раніше, Content is King. Тому ми будемо й надалі інвестувати в маркетинг і впізнаваність бренду, використовувати всі можливі канали, щоб поширити інформацію про нас і наші продукти. Наш відділ маркетингу планує яскраві промокампанії для майбутніх заходів (не забудьте зазирнути на наш стенд на ICE у Лондоні), створювати інформативний та розважальний контент для наших медіапартнерів, працювати з соціальними мережами та іншими видами традиційного b2b-маркетингу. У нас багато планів, тож ви точно почуєте про Uplatform у найближчому майбутньому.

Які амбіції у довгостроковій перспективі?

Найкраща реклама – це зазвичай задоволені відгуки наявних клієнтів, тому ми робимо все можливе, щоб наші перші оператори були задоволені, та підтримуємо високі стандарти співпраці.

Ми розуміємо, що репутація та довіра приходять не одразу, це потребує часу. І ми поставили собі це за мету – ми хочемо виділятися серед конкурентів, продовжувати покращувати наш продукт і відносини з клієнтами, щоб стати сильним і надійним брендом на ринку.

Нагадуємо, експерти Uplatform розповіли, як залучати гравців за допомогою бонусних пропозицій.

Читайте також: Ліцензійні казино України

Читайте також: Букмекери: прогнози, новини

Коментарі:
Зараз читають