Олег Смолеров, CPO ZingBrain: «Наші ШІ-продукти створюють винятковий користувацький досвід і дають вимірні результати»

29 Листопада 2021, 14:16

Олег Смолеров, CPO ZingBrain: «Наші ШІ-продукти створюють винятковий користувацький досвід і дають вимірні результати»

ZingBrain позиціює себе як майбутній лідер ринку автоматизації та персоналізації в інтерактивних ставках та iGaming-індустрії за кордоном. Компанія пропонує брендам рішення, що гнучко налаштовується та забезпечує унікальний досвід кожному користувачеві. Сьогодні ми обговоримо з ZingBrain, як їхній продукт та персоналізація допоможуть сформувати майбутнє гральної індустрії. Тільки найцікавіші новини спортивного букмекерства та унікальні рішення для БК шукайте на Login Casino UA.

Завдяки ШІ-алгоритмам ZingBrain повністю персоналізує сценарії користувача – фільтрує контент і формує спеціальні віджети. Рішення легко інтегрується та швидко приносить вимірні результати за ключовими метриками, серед яких оборот та кількість ставок.

Як технологія штучного інтелекту використовується в ZingBrain і покращує індустрію інтерактивних ставок?

Машинне навчання та штучний інтелект допомагають аналізувати величезні обсяги даних, які щохвилини збираються операторами з усіх доступних каналів. У результаті аналізу з'являється можливість приймати рішення на основі фактів, а не припущень. А це істотно впливає на користувацький досвід гравців і, як наслідок, на чистий прибуток оператора.

Моделі ZingBrain аналізують поведінку і смаки гравців та на їх основі передають операторам персоналізовані рекомендації. Таку технологію використовують Netflix та YouTube, щоб запропонувати користувачам релевантний контент. Тому у наших партнерів індивідуальний підхід до кожного гравця.

Що відіграє ключову роль у виборі кастомізованого продукту для клієнта?

Zing має два окремі рекомендаційні сервіси – для букмекерських контор і для казино. Загалом вони працюють однаково, але використовують різні дані та різні підходи до їх аналізу.

Рекомендаційна модель для букмекерських контор швидко адаптується до нових та невідомих подій, тому її не потрібно навчати наново щосезону. Також модель розпізнає та адаптується до різних типів гравців (новачків, регулярних гравців, ставкових гіків, шанувальників експресів), налаштовує контент під них та забезпечує максимальний рівень залучення.

Новачки та випадкові гравці одразу отримають заповнений купон із популярною ставкою, і все, що їм залишиться, – це натиснути кнопку «Зробити ставку». З іншого боку, досвідчені гравці бажають зручної навігації та швидкого доступу до улюблених видів спорту та ліг – такі івенти Zing помістить на найпомітніше місце й водночас відправить push-сповіщення ближче до старту ключових матчів.

Рекомендаційна модель Zing для казино використовує зібрані вручну дані від 60 провайдерів та аналізує понад 20 критеріїв для кожної гри. Завдяки цим даним система адаптується під унікальні уподобання та потреби будь-якого гравця.

Дані кажуть, що гравці багато часу витрачають на пошук замість того, щоб грати. Тому наша система використовує персоналізоване сортування всього контенту казино і гарантує, що кожен гравець швидко знайде релевантну гру. Більше часу на гру, менше на пошуки!

Як віджети ZingBrain покращують досвід гравців у казино та беттінгу?

Через віджети гравці отримують персоналізовані рекомендації – потрібний контент у потрібний час. Щоб знайти його, більше не потрібно перегортати нецікаві події, ігри та маркети. Така зручність разом з унікальним досвідом підвищують залученість, активність та лояльність гравців, вони прив'язуються до бренду та не хочуть йти.

Як далеко можуть зайти ШІ-технології у підвищенні якості обслуговування гравців? Чи є обмеження?

Обмеження точнісінько такі ж, що й у поточного стеку технологій. Наприклад, чат-боти все ще не такі гарні, як могли б бути, але це в тому числі пов'язано з нестачею інвестицій. Технології штучного інтелекту мають величезний потенціал, і чим більше інвестицій залучить галузь, тим більше потенціалу ми зможемо розкрити.

Які напрями для покращення та розвитку продуктів Zing ви розглядаєте?

У нас великі плани щодо покращення поточних рішень та розширення продуктової лінійки. Роадмап продукту щільно завантажений, ми маємо багато ідей і готові їх реалізувати. Думаю, у масштабах галузі потрібно досягти більшої стандартизації під час інтеграції ШІ-продуктів, як, наприклад, у провайдерів ігор. Зараз відсутність стандартизації – серйозна перешкода, і якщо її усунути, оператори та провайдери матимуть усі переваги передових ШІ-продуктів.

Що цікаве плануєте запустити найближчим часом?

Ми працюємо над кількома новими продуктами, але подробиці поки вважаю за краще тримати у секреті. Можу лише сказати, що вони пов'язані з маркетингом, бонусними програмами та оптимізацією утримання користувачів. Ми плануємо розширити присутність в афіліат-секторі, тому що віримо, що персоналізовані рекомендації допоможуть афіліатам підвищити ефективність пропозицій для нових та поточних клієнтів.

Нагадуємо, експерти розповіли про стратегію просування сайту букмекерської контори та розробку ефективного маркетинг-плану.

Читайте також: Свіжі новини про казино України

Читайте також: Ставки на скачки онлайн

Коментарі:
Зараз читають
вгору