Олег Профатило: «Ефективність і сміливість ⎼ нова норма реклами азартних ігор»

03 Жовтня 2019, 11:35

Олег Профатило: «Ефективність і сміливість ⎼ нова норма реклами азартних ігор»

Які підходи працюють у створенні реклами для гемблінг-категорій, чого варто уникати, з якого боку підійти до створення концепту та чи складно це в принципі? Редакція Login Casino поспілкувалася про це з Олегом Профатилом ⎼ директором зі стратегії міжнародного маркетингового агентства Digital Choo (DC).

Реклама азартних ігор ⎼ якою вона має бути?

Ефективною та сміливою. Саме так ⎼ у зв’язці. Адже робити яскравий креатив сьогодні вміють, проводити тихі й ефективні маркетингові кампанії ⎼ теж. А от придумати та реалізувати ідею, що запам’ятається та принесе відчутний результат ⎼ це виклик. Для Digital Choo такий формат ⎼ нова норма, якій має відповідати кожен проект. Ефективно та сміливо.

Чого НЕ може бути в такій рекламі, якщо залишити за кадром законодавчі нюанси?

Зважаючи на те, з якою аудиторією, на якому гео, в якому каналі працюєш. Усе це вносить свої корективи. Наприклад, на одних ринках безглуздо апелювати до бажання розважитися, цікаво провести час, тому що аудиторія просто не сприймає беттінг як хобі і спосіб відпочити. На інших не працює підхід із обіцянкою бонусів і можливості заробити. У будь-якому випадку не варто заявляти в рекламі те, чим бренд не є і чого не може запропонувати. Неправдиві або перебільшені умови, розбіжність реклами з характером бренду тощо ⎼ це грубі помилки. Вони можуть підірвати довіру до бренду і відновити її буде дуже складно.

Наскільки важлива барвистість, залучення публічних осіб? Чи можна обійтися без цього?

У нашому концепті, як я вже сказав, реклама ⎼ це те, що круто виглядає та приносить результат. Зараз на глобальному ринку стоїть велика проблема інформаційного та рекламного шуму. Щоб виділитися на цьому тлі, барвистість необхідна. Амбасадори бренду також можуть стати ефективним інструментом у кампанії, але тільки якщо їхній образ та цінності збігаються з брендом, органічно підсилюють його повідомлення. Якщо ж публічну особу підбирати за принципом «ось вона зараз на слуху» ⎼ це безглузді зусилля заради зусиль, а не з фокусом на результат.

Як створюється концепт реклами гемблінг-компанії?

Креативну концепцію створюють під час інтенсивного штормінгу, який направляє мету клієнта та дані про ринок, аудиторію, тренди тощо. Загалом, так працює процес створення ідеї для будь-якої кампанії, вертикаль не має значення ⎼ тільки визначає нюанси.

Чи вивчає агентство аудиторію перед створенням реклами? Як це відбувається, наскільки процес тривалий?

Аналітика ⎼ найважливіший етап створення рекламної кампанії. У середньому на неї йде близько тижня, але важливо розуміти, що це дуже грубе округлення. На початку роботи з новим клієнтом проводиться комплексний аналіз ринку, конкурентів, цільової аудиторії й інших чинників, тому підготовка може тривати довше. Якщо ж кампанія створюється для клієнта, з яким ти постійно працюєш, у рамках стратегічної комунікації, яку сам же розробляв, ⎼ потрібно тільки оновити дані, що заощадить час. У будь-якому випадку головне питання в тому, яка мета реклами.

Чи складно працювати з рекламою гемблінгу в цілому?

Гемблінг-ніша ⎼ це постійний челлендж, пошук нових підходів, створення нових рішень. Це колосальний за обсягом креативний процес. Величезну роль відіграють законодавчі нюанси, яких зараз не торкалися. До адаптації глобальних ідей для локальних ринків і масштабування на різні канали треба підходити скрупульозно. Чи складно це все? Ми в Digital Choo вибираємо інше слово ⎼ це неймовірно надихає.

Коментарі:
Зараз читають
вгору