«Ми прагнемо партнерства з усіма компаніями гральної індустрії у всьому світі» – Владислав Слюсаренко

25 Жовтня 2022, 12:51

«Ми прагнемо партнерства з усіма компаніями гральної індустрії у всьому світі» – Владислав Слюсаренко

Нещодавно на SBC Barcelona було презентовано благодійний фонд Bet On Good, головною метою якого є консолідація світового грального бізнесу навколо допомоги Україні під час війни. Більше деталей про заснування фонду, його плани та перші проєкти, які вже перебувають у роботі, у своїх коментарях нам описав Владислав Слюсаренко, СМО TVBET та CEO Bet On Good.

Як виникла ідея і що стало головними причинами створення вашого фонду?

Так чи інакше ми весь цей час підтримували Україну завдяки волонтерству нашої команди та донатами на різні фонди. Але що далі заходила війна, то глибше ми розуміли масштаб проблем. Це змусило нас переглянути свою діяльність і знайти якийсь інший, значно ефективніший формат. В результаті дослідження побачили, що всередині нашого ринку, у всьому світі, немає благодійного фонду, який би об’єднував усі беттингові компанії разом. Є окремі фонди, прив’язані до материнського бренду, але немає утворень кластерного типу, націлених на ефективну та оперативну підтримку гострих проблем суспільства.

Ось власне це відкриття і послужило для нас ґрунтом для формування концепції Bet on Good Foundation. Ми почали робити фонд, який об’єднує всіх разом, робить добро по-справжньому сильним і міцним та готовим вирішувати справді великі питання.

Якими будуть головні напрями діяльності Bet on Good? Чи є вже у нього пріоритетні завдання для роботи, допомога переселенцями чи ЗСУ?

Ми зараз активно формуємо пул перших завдань, розподілятимемо діяльність за напрямами та старанно працюватимемо з потенційними партнерами для привернення їхньої уваги до конкретних проблем України. Зараз ми запускаємо збір коштів для Миколаєва та вирішення його катастрофічної проблеми з питною водою, з нашого боку – розголос проблеми, її подання в інформаційному полі, комунікація з компаніями з усього світу, для привернення їхньої уваги та коштів на підтримку. А всі технологічні та операційні завдання на локальному рівні ми просуватимемо через ініціативу команди Rishuchi (обов’язково подивіться їхній «Інстаграм», вони роблять величезну справу!). Також вже в активному опрацюванні перебуває питання їжі для жителів Запоріжжя. Ми шукаємо формат, за якого зможемо регулярно годувати людей у якійсь адекватній кількості порцій. Вже незабаром привеземо першу машину для ЗСУ.

Приблизно ось у такому дусі формуємо всі наступні ініціативи фонду. Кожну з них ми подаватимемо окремою темою, з окремим контент-блоком, презентацією тощо. Дуже сподіваємося, що така конкретизація проблем допоможе нам бути ефективнішими у донесенні партнерам особливостей всієї ситуації.

Ви повідомляли, що унікальність фонду полягає у фокусі лише на комунікацію з гемблінгом. Розкажіть, будь ласка, детальніше, що це означає і чим ваш фонд виділятиметься на фоні інших?

Ми не позиціонуємо себе як фонд, прив’язаний виключно до бренду TVBET, ми тягнемося до партнерства з усіма компаніями з гральної індустрії з усього світу. Зрозумійте, ми активно відвідуємо різні заходи та бачимо, наскільки тепло та емпатично реагує на Україну величезна кількість людей із нашої індустрії. Нещодавно засновник нашого фонду Петро Корпусенко виступав на вечорі SBC Barcelona з промовою, присвяченою фонду та війні в Україні. Зал зустрічав і проводжав нас дуже тепло і шумно, було дуже приємно побачити стільки підтримки в очах цих чудових людей.

Тому ми й надалі розвиватимемо тему саме партнерства з іншими компаніями, щоб максимізувати користь для України та українців.

У нашому фонді є рада, куди може потрапити представник будь-якої партнерської компанії, щоб разом із нами ухвалювати рішення щодо розподілу коштів між проєктами. Також для кожного партнера ми обов’язково робитимемо і маркетингову частину для висвітлення кожного нашого спільного проєкту, що допоможе привернути ще більше уваги і, як наслідок, тримати питання війни в Україні в інформаційному полі.

Наскільки складно взагалі створити благодійний фонд? Після яких кроків ви зрозуміли, що ваша справа все-таки втілюється у життя?

Ось за що я люблю нашу команду – це за абсолютну проактивність. Коли ми щось колективно вирішили, ми не бачимо перешкод, ми бачимо лише мету. Справді, створити фонд було непросто і довелося дуже швидко розбиратися в багатьох нових для нас питаннях. Але, як результат, наш фонд уже офіційно зареєстрований, до речі, у Польщі, і має повне право на активну діяльність.

Ми запустили та розвиваємо наш сайт і соціальні мережі, їдемо зі своїм стендом на SiGMA Europe, який відбудеться на Мальті, а також – на початку листопада виступатимемо з промовою про підтримку України на заході SBC Awards Latinoamerica у Маямі.

Наразі ми вже активно ведемо переговори як із потенційними партнерами фонду, так і всередині України з колегами, які моніторять та допомагають вирішувати локальні проблеми в українських містах.

З якими проблемами вам довелося стикнутися під час реалізації такого проєкту? Можливо, це проблеми з реєстрацією, звітністю про витрати?

Як таких проблем не було, оскільки наша мета є позитивною та ефективною для цілої країни – України. Так, довелося вивчити питання реєстрації, так – довелося дуже швидко робити сайт, щоб встигнути поїхати з ним до Барселони на SBC Summit. Але поки що, слава Богу, все в нас виходить.

Важливо відзначити, що нас усюди зустрічають з усмішкою і радо допомагають. Користуючись нагодою, хочу подякувати всім, хто зустрівся на нашому шляху та намагався бути корисним. Зараз усі розуміють, що будь-яка, навіть найдрібніша підтримка України в результаті збирається в одну потужну підтримку багатьох людей у всьому світі.

Чи плануєте ви співпрацювати з державними органами України для кращої координації у перекритті потреб?

Так, зараз ми сфокусовані на формуванні пулу перших завдань та проєктів і в цьому процесі користуємося підтримкою багатьох наших друзів, які вже багато місяців на локальному рівні, в кожному місті України, допомагають усувати проблеми, що склалися. Як тільки ми забезпечимо підтримку цим проєктам, то почнемо активно розвивати відносини з нашими різними органами для збільшення масштабу діяльності фонду та каналів, якими наш фонд може давати користь кожному потерпілому від війни українцю.

Просто, перш ніж йти до будь-якого державного органу, хочеться зробити якомога більше добрих справ, щоб там нас почали сприймати серйозно, побачивши чистоту наших намірів та готовність бути справді корисними.

Як ви плануєте залучати донорів до свого благодійного фонду? Які представники грального бізнесу вже приєдналися до вас?

Ми активно відвідуємо різні заходи всередині нашої індустрії, як уже говорилося вище, у листопаді наш фонд буде представлений одразу на двох заходах від SBC і SiGMA. Також ми почали активно контактувати з компаніями у всьому світі, розповідати про Україну та її потреби.

Тому поки ми ведемо переговори з рештою, нині нашим основним партнером є компанія TVBET, дуже сподіваюся, що вже дуже скоро імен у списку наших партнерів, які я зможу вам оголосити, стане набагато більше.

Як плануєте визначати напрями для фінансування та стежити за тим, щоб кошти чи допомога дійшли до отримувачів?

За напрямами вже описав вам вище, якщо коротко – це будуть чітко опрацьовані теми: вода, їжа, конкретні міста, ремонт будівель, одяг для тих, хто втратив квартири під час обстрілів, і багато іншого. Користуючись нагодою, якщо нас читають волонтери, які займаються однією з цих проблем, будь ласка, зверніться до нас, ми відкриті до співпраці та нового знайомства з добрими людьми, ми хочемо глибше розуміти проблеми кожного конкретного міста України.

Щодо контролю розподілу коштів, то на внутрішній стороні цим завданням займатиметься рада фонду, всередині якої представлена кожна партнерська компанія. На зовнішній стороні – ми як забезпечуватимемо контроль самотужки, так і залучатимемо для цього всі необхідні контролювальні органи. Наша головна мета – щоб кожен долар, який ми виділяємо, був витрачений за призначенням.

У які терміни плануються запуск та повномасштабна робота фонду?

Ми вже запустили фонд і дуже активно працюємо над його входженням в інформаційне поле ринку, активно спілкуємось із потенційними партнерами/донорами, активно говоримо про проблеми України скрізь, де це можливо. Заодно хочу подякувати і вам, дорогі колеги, що не залишилися байдужими і надали нам ваш чудовий майданчик для того, щоб разом поговорити про такі важливі речі.

З ваших спостережень, наскільки світова гемблінг-спільнота готова допомагати та підтримувати Україну?

Поки що ми бачимо виняткову зацікавленість усіх, із ким нам вдалося налагодити контакт. Усі відкриті до комунікацій та на словах висловлюють повну готовність підтримати Україну шляхом співпраці з нашим фондом. Сподіваюся, ця тенденція триватиме, але головне – щоб від слів переходили до справи і ми справді мали змогу масштабно та ефективно підтримувати Україну та українців.

Відстежувати діяльність та зв’язатися із представниками фонду можна за наступними посиланнями:

https://www.betongood.foundation

instagram.com/betongood.foundation

https://www.linkedin.com/company/betongood-foundation/

Читайте також: Головні тонкощі роботи з PBN-мережами

Читайте також: Гральному бізнесу потрібна законодавча можливість ліцензійних канікул

Коментарі:
Зараз читають
вгору