Найкращі трекери для арбітражу

Автор: Плаксин Максим
01 Березня 2022, 11:29

Найкращі трекери для арбітражу

Для зниження витрат на рекламу та підвищення ефективності оголошень потрібно проводити глибоку аналітику. Зробити це можна за допомогою трекерів для арбітражу. Сьогодні ринок пропонує всілякі рішення, основна частина яких спрямована на отримання детальної статистики щодо всіх рекламних кампаній та оголошень, відстеження ключових метрик, роботу з воронками, доменами та посадковими сторінками, а також допомогу під час проходження модерації. Що таке трекери для арбітражу, які функції вони пропонують, як обрати трекер і почати коректно ним користуватися? У матеріалі відібрано найкращі CPA-трекери для арбітражу трафіку з докладним описом можливостей кожної системи.

Що таке трекер для арбітражу?

Трекер для арбітражу – аналітична система (вебсервіс або програмний софт), яка управляє партнерськими посиланнями та контролює їхню роботу. За допомогою CPA-трекера можна відслідковувати ефективність рекламних кампаній, проводити A/B-тести, розподіляти трафік і перенаправляти рекламодавців, лендинги та офери без змін у посиланнях на рекламну кампанію.

Трекери для арбітражу потрібні, щоб:

  • Проводити аналіз ефективності зв’язок. В арбітражі трафіку важливо знайти робочу зв’язку. Це можна зробити, якщо аналізувати інформацію за допомогою трекера. Досить порівняти ефективність різних джерел, креативів і конверсію на однаковий офер у різних партнерських системах. Зручність полягає у тому, що вся аналітика зібрана в одному місці, тобто відсутня необхідність перемикатися між декількома вкладками й збирати всі дані в єдину таблицю для порівняння.
  • Перенаправляти трафік за кілька кліків. Не потрібно зупиняти рекламну кампанію та замінювати посилання в ній для переспрямування трафіку на інший офер або зміни партнерської системи. Це можна реалізувати за кілька хвилин за допомогою трекера.
  • Здобути з трафіку максимальний профіт. За допомогою трекера легко розподіляти трафік і спрямовувати його на різні офери для отримання максимальної конверсії. Умовно вебмайстер запускає рекламну кампанію програми для iOS та Android. Далі iOS скеровує користувачів на вебсторінку в App Store, а власників Android – Google Play. Ще можна розподіляти трафік за гео, операторами, джерелами, мовою. Деякі рекламодавці платять більше за трафік із конкретної країни.
  • Автоматично змінювати партнерську програму у разі досягнення ліміту за лідами. Тобто коли межа буде досягнута, трекер сам скерує трафік на той самий офер в іншій партнерці.
  • Виконувати спліт-тестування (A/B-тестування). За допомогою трекера можливий поділ трафіку між лендингами, оферами та прямими адресами.

Важливо: іноді зустрічається абревіатура TDS (Traffic Distribution System) – система розподілення та аналізу трафіку, яка є частиною функціоналу будь-якого трекера. Список функцій трекерів є набагато ширшим, адже вони містять можливості TDS, збирають розгорнуту статистику, дають змогу працювати зі звітами, можуть інтегруватися з більшістю CPA-мереж, а також зрозуміліші для користувачів-початківців.

 трекери для арбітражу

Всі трекери умовно можна класифікувати на два типи:

  1. Серверні (self-hosted). Серверні трекери встановлюються на сервер клієнта, тому необхідні певні вміння, щоб їх встановити і грамотно налаштувати. Перевага таких систем у тому, що немає обмеження обсягу трафіку на відміну від хмарних трекерів. Достатньо лише купити ліцензію. Також серед плюсів – швидкий відгук і збереження всіх даних на сервері. До мінусів відносять лише те, що для роботи в різних регіонах слід встановлювати окремий сервер, інакше це впливатиме на швидкість завантаження. А таке масштабування потребує додаткових витрат.
  2. Хмарні (cloud). З ними працювати простіше, вони позбавляють необхідності обслуговувати і налаштовувати сервер. Плюс до всього хмарні трекери не прив’язані до регіону. У разі зміни гео залишиться тільки створити нову рекламну кампанію та спрямувати трафік у потрібне русло. До мінусів відносять наявність тарифів із деякими обмеженнями. Таким чином, під час роботи з великими обсягами трафіку вигідніше використовувати власні сервери.

Читайте також: Рейтинг букмекерів України

Як обрати трекер для арбітражу?

За базовим функціоналом усі трекери майже однакові. Але кожен із них має певний набір відмінностей, який буде помітний лише у разі виконання конкретних завдань. Спочатку експерти рекомендують протестувати можливості сервісу за допомогою безкоштовного тарифу або пробної версії (демоверсії). Перед тим як обрати трекер для арбітражу, необхідно звузити коло:

  • спочатку потрібно визначитися з типом трекера: серверний чи хмарний;
  • оцінити виділений бюджет, щоб прибрати дорогі тарифи;
  • переглянути можливості кожного трекера, щоб визначити, які підходять для повноцінної роботи;
  • подумати над тим, які звіти будуть потрібні під час роботи;
  • оцінити ліміт візитів, оскільки більшість тарифів накладають обмеження щодо цього параметра.

На основі зібраних даних можна підібрати найоптимальніший варіант трекера. Після цього протягом кількох днів важливо протестувати вибрані трекери, оцінити зручність використання, інтерфейс, роботу з рекламними кампаніями та звітами, а також реагування служби підтримки. Ці поради дадуть змогу обрати оптимальний тариф для арбітражу.

 трекери для арбітражу

Читайте також: Курс ріпл сьогодні зростає чи падає

Найкращі трекери для арбітражу: топ сервісів

У нашому списку представлені як хмарні, так і серверні трекери з різними можливостями та функціоналом, деякі навіть пропонують інструменти для клоакінгу.

Keitaro

Keitaro – трекер зі зручними налаштуваннями, що підтримується будь-якими ресурсами та платформами. Інструмент містить більше 100 шаблонів партнерок для швидкісного підключення та багаторівневі звіти, також розподіляє трафік за державами, мовою браузера, провайдером, ключовими словами та іншими параметрами. У середньому редирект проводиться за 10 мс. Є інструменти для клоакінгу. Є кілька десятків фільтрів, які дають змогу таргетувати лендинг.

  • Тип: self-hosted.
  • Ціна: $25-70 на місяць, є пробна версія з урізаним функціоналом і демоверсія, де можна протестувати інтерфейс.

арбітраж

RedTrack.io

Один з основних гравців ринку трекінгу реклами. RedTrack відрізняється від решти трекерів своєю універсальністю. Інструмент об’єднує можливість відстежувати ключові метрики всіх рекламних каналів (Facebook, Google Ads, email, органіка, пуш, банери та інше), автоматизувати розподіл трафіку, отримувати деталізовані звіти в режимі онлайн. До того ж трекер допомагає створити власну реферальну програму та пропонує зручну панель звітності для роботи з партнерами, якщо передбачається робота з прямими рекламодавцями та їхніми вебсервісами.

  • Тип: cloud-based.
  • Вартість: від $49 на місяць, є 14-денний пробний період.

арбітраж

Binom

Binom – досить популярний трекер, який багато арбітражників вважають чудовим рішенням. Вебмайстри-початківці можуть зіткнутися з труднощами під час його вивчення, але в цілому інтерфейс зрозумілий, в основі багато корисних інструкцій, а служба підтримки оперативно реагує на всі запитання. Розробники трекера знають, що від швидкості обробки кліку залежатиме показник конверсії та ROI, а від швидкості генерації звітів – довіра з боку арбітражника. Тому основна перевага Binom – підвищена швидкість роботи. Під час роботи з Binom можна скористатися розумною ротацією – якщо користувач потрапив на лендинг за оголошенням, але залишив його без будь-якої дії, то наступного разу система скеровує його на інший лендинг.

  • Тип: self-hosted.
  • Ціна: від $69 на місяць, якщо зробити оплату відразу за 12 місяців. Новим користувачам доступний пробний період – 14 днів, а також повна версія. Пропонується ще й демоверсія, де можна оцінити візуальну частину та розглянути всі функції трекера.

арбітраж

AdsBridge

AdsBridge пропонує арбітражникам розпочати бізнес за допомогою системи SmartLink. Смартлінк – це одне посилання, на яке потрібно лити трафік. Система в режимі онлайн аналізує кожного відвідувача, який перейшов за смартлінком, і спрямовує його на відповідний офер для досягнення максимальної конверсії. Смартлінк можна використовувати для автоматизації процесу трафіку самому або залучити команду арбітражників, видати кожному з них по одному посиланню, на яке вони литимуть трафік.

  • Тип: cloud.
  • Ціна: $29-379 на місяць залежно від тарифного плану. Є також безкоштовний двотижневий пробний період.

арбітраж

CPA Tracker

Один із перших трекерів, особливість якого – наявність безкоштовної версії. CPA Tracker – відмінне рішення для арбітражників-початківців, у яких немає коштів на покупку трекера. Показує статистику всіх рекламних мереж із даними про витрати та доходи в одному вікні.

  • Тип: cloud та self-hosted-версії.
  • Вартість: $39-69 на місяць, self-hosted-версією можна скористатися безкоштовно, але з лімітом – 10 тис. переходів на добу. Служба підтримки для цієї версії платна. Пробний час онлайн-версії – три дні.

арбітраж

Peerclick

Peerclick – хмарний інструмент, який забезпечує широкий набір функцій оптимізації кампаній і безліч параметрів для аналізу трафіку. Трекер може витримати великі охоплення трафіку зі збереженням високої швидкості обробки даних. Наявність понад 150 вбудованих партнерських мереж і джерел трафіку включно з посібниками щодо налаштування значно спрощує роботу з інструментом. Сервіс пропонує конструювати свої партнерські мережі на White Label. Вебінтерфейс і документація російськомовні.

  • Тип: cloud.
  • Вартість: платні тарифи коштуватимуть $70-649 на місяць. Є live demo. Безкоштовний тариф передбачає ліміт – до 100 тис. подій на місяць.

арбітраж

Zeustrack

Гібридний трекер Zeustrack має просунуту фільтрацію та управління серверами безпосередньо з панелі. Можна відслідковувати результати кампаній, розміщувати сервери, керувати лендингами, працювати колективно, надавати співробітникам різний рівень доступу, масштабувати кампанії та багато чого іншого. Інструмент поєднує переваги хмарних та self-hosted-трекерів. Інсталяція та серйозні технічні знання не потрібні: все представлено в єдиному інтерфейсі та налаштовується за п’ять хвилин. Інтерфейс англомовний.

  • Тип: гібридний.
  • Вартість: $240-775 на місяць, також пропонується безкоштовна пробна версія.

арбітраж

ThriveTracker

ThriveTracker – зручний трекер для арбітражу трафіку, який пропонує швидкі редиректи та розрахований на багатокористувацький доступ. Інтерфейс англомовний. Серед особливостей трекера: спліт-тестування цільових сторінок, підтримка мобільного трафіку, бот-фільтр, розгорнута статистика з різноманітними параметрами включно з гео та креативами. Один з основних плюсів ThriveTracker – висока швидкість обробки даних. Сервери трекера розташовані у всьому світі.

  • Тип: хмарний.
  • Вартість: від $45 до $79. Є безкоштовний двотижневий період.

арбітраж

Voluum

Voluum – це хмарний трекер, який за своїми можливостями перевершує майже всіх конкурентів на ринку. Трекер запущений у 2013 році та дає змогу працювати з будь-якими джерелами трафіку і видами реклами. До особливостей майданчика відносять зручність роботи з великими масивами даних, сортування трафіку за країнами, мережами, типами девайсів, ОС і браузерами, а також видачу деталізованих звітів. Трекер здатний аналізувати неконвертні та фродові послуги, ефективність кампаній, бот-трафік.

  • Тип: хмарний.
  • Вартість: від $64 до $799 на місяць. Пробний період відсутній.

арбітраж

Висновок

Трекери для арбітражу трафіку – корисний інструмент в арсеналі будь-якого арбітражника. Вони дають змогу швидко розподілити трафік за заданими налаштуваннями на різні цільові сторінки, допомагають відстежити конверсії, щоб виявити максимально ефективні джерела трафіку та налаштування таргетингу.

Використання таких інструментів дає можливість глибоко проаналізувати роботу рекламних кампаній та провести їхню оптимізацію. У результаті можна отримати максимум прибутку з арбітражу трафіку та мінімізувати витрати на рекламу. Проте під час вибору оптимального сервісу важливо визначитися з набором функціоналу та видом трекера.

Технічно кожен із перерахованих вище трекерів на високому рівні демонструє себе в роботі та закриває базові вимоги арбітражників. Залишається тільки ознайомитися з юзабіліті, допоміжними фічами та зручністю інструментів, вивчити демоверсію, встановити безкоштовну пробну версію, поспілкуватися із сапортом і обрати найбільш вдалий варіант для арбітражу.

Нагадаємо, коли з’явилася перша біржа в Україні.

Читайте також: Рейтинг букмекерів України

Читайте також: Останні новини покеру у світі та в Україні

Коментарі:
Зараз читають