Ефективність просування сайтів залежить як від якості самого вебпорталу, так і від зовнішніх факторів. Зокрема, динаміка змін позицій у пошуковій видачі формується за рахунок оновлень пошуковика. Google Update – одна з дискусійних тем серед SEO-експертів останнім часом. Команда Login Casino пропонує дізнатися основні рекомендації, щоб уникнути просідання сайту.
Гугл апдейт: просідання та його причини
В офіційній заяві компанії Google йдеться про те, що оновлення алгоритму пошукової системи дозволяє зробити результати видачі релевантними для користувачів, а використання пошуковика – більш комфортним. Те, що позиції окремих вебсторінок просіли після оновлення, не завжди свідчить про наявність помилки. Зазвичай це означає, що система визначає їх менш релевантними і знижує у видачі. Виділяють кілька причин, за якими просідають позиції сайту. Якщо після введення змін відбулося наступне:
- втрата верхніх рядків у маленьких нішевих інформаційних сайтах, які займають топ за рахунок текстового контенту;
- падіння в пошуку сайтів з сумнівним зовнішнім посилальним профілем і переоптимізованим анкор-листом;
- просідання сервісів, де ключове значення має аспект E-A-T (Експертність, Авторитетність, Довіра);
- підвищення більш авторитетних сайтів.
Відповідно до думки фахівця компанії Google, пошукова система не передбачає ідентичного впливу алгоритмів ранжирування для всіх областей, через що одні тематики просідають, а інші – ні.
Великі зміни торкнулися тематики ЗМІ, зокрема на Заході і в країнах колишнього СНД. Наприклад, за останній час в Україні просіла численна кількість великих новинних порталів, які зачіпали медичну і навколомедичну тему, включаючи коронавірус. А ті сайти, які не були занурені в цю тему, а акцентували увагу тільки на новинах, навпаки, показали зростання.
Читайте також: Power BI в SEO: ефективний інструмент
Просування при гугл-апдейт: що треба врахувати?
Офіційна позиція пошукової системи «Гугл» така: не існує універсального і на 100% робочого інструменту для підвищення просідаючих позицій ресурсів. Якість контенту і висока репутація – два найсильніші компоненти, які допоможуть досягти відмінного ранжирування.
Слід звернути увагу на такі моменти:
- Покращення контенту. Необхідно створювати унікальні матеріали, де буде висвітлено дослідження, піднесена корисна інформація, розміщені кейси та відомості звітів. Головне, щоб тематика висвітлювалася повноцінного і всебічно, а заголовок тезово вказував на зміст контенту.
- Систематичний моніторинг технічного стану інтернет-майданчику. Потрібно стежити за роботою ресурсу в цілодобовому форматі, наскільки швидко завантажується сервіс на ПК, мобільних девайсах, а також чи відсутні помилки на сайті, які заважають SEO-просуванню.
Ще потрібно стежити за конкурентами для адаптації під свій ресурс, видаляти копії і дублі контенту з вебпорталу, прочитати зведення правил для асесорів Google, виявити критерії трастовості для своєї ніші, попрацювати над переоптимізованим анкор-листом, виправити зовнішній контрольний профіль.
Читайте також: Арбітраж трафіку у гемблінгу: тренди 2020 року
Тренди Гуглу – додатковий інструмент для SEO-просування
Багато фахівців SEO не використовують повною мірою потенціал інструменту Google Trends. Однак такий додатковий спосіб дає можливість провести аналіз ключових слів і підібрати грамотну стратегію контентного маркетингу. Унікальність такого методу у виведенні якісних показників, з яких можна зрозуміти, наскільки популярний конкретний запит порівняно з іншими. Додаток показує затребуваність визначеної теми, сезонність на конкретному ринку, ступінь популярності конкурентів, а також визначає, як розподіляються запити за регіонами світу, містами і мовами.
Цікаві факти |
|
|
Як просувати сайт: ефективні рекомендації
Необхідно перш за все створювати вебресурси з максимальною адаптацією до майбутніх апдейтів. В основному діють такі ж стандартні методи, які пов'язані з комерційними чинниками «Яндексу». Посилання важливо проставляти не заради посилань, а для користі. Щоб зрозуміти специфіку, потрібно вивчити інструкцію для асесорів Google, де наведена розгорнута інформація з перших вуст. Лояльність з боку відвідувачів збільшує прозорість сервісу, в тому числі наявність всієї інформації про компанію, а також контакти для зв'язку: електронна адреса, телефонний номер, гарантії про захист конфіденційності, фактична адреса.
Нагадаємо, як відбувається гемблінг-просування під Рунет.
Читайте також: Що зробити для потрапляння у топ «Яндексу»?
Читайте також:Редірект: важлива роль для сайту