Гемблінг-просування проєктів під Рунет – чи можлива реалізація

18 Травня 2020, 17:23

Гемблінг-просування проєктів під Рунет – чи можлива реалізація

У Росії, де організація будь-яких сегментів азартної діяльності суворо регулюється законодавством, також під забороною реклама гральних клубів і онлайн-гемблінг. Складнощі, кому можна працювати у Мережі та загалом про все, що потрібно знати про просування проєктів під Рунет – докладніше в матеріалі від команди Login Casino.

Гемблінг – це легальна діяльність, але постає питання регулювання

На етапі розробки і впровадження маркетингової кампанії потрібно спочатку врахувати специфіку тієї держави, де функціонує азартний заклад. У деяких країнах передбачені спеціальні вимоги до реклами гемблінгу, а в інших юрисдикціях оголошення подібного роду – поза законом. Підприємці, які порушують встановлені норми, можуть бути притягнені до відповідальності.

Наприклад, у Росії на законодавчому рівні допускається використання реклами для ліцензованих букмекерських контор і тоталізаторів. Діяльність онлайн-казино і рекламування таких інтернет-майданчиків забороняється.

Російське законодавство щодо питань реклами гемблінгу допускає тільки просування легальних типів азартних розваг. Регулюється вона ФЗ «Про рекламу», № 38, ст. 27.

Читайте також:Яким чином українське законодавство буде регулювати рекламу гемблінгу після легалізації азартних ігор

Онлайн-сервіси, які використовуються для гемблінг-просування в Інтернеті, мають орієнтуватися на особливості законодавства окремої країни. Саме до такої практики звернулися у «Google. Реклама». Сервіс дозволяє публікувати оголошення про гемблінг-розваги при відповідності місцевому законодавству, а також правилам і установкам самого вебсервісу.

Обмеження на рекламу, прийняті багатьма державами, дають можливість проводити політику відповідального ставлення до азартних ігор. Гральні ринки, що розвиваються, долучаються до цієї політики. Наприклад, українські законотворці, що наразі працюють над законопроектом № 2285-д, також приділяють увагу питанням, що стосуються реклами казино. А саме буде дозволено виробляти, встановлювати і розповсюджувати рекламу казино тільки тим закладам, у яких є ліцензія на гральний бізнес. Реклама не повинна спотворювати реальне відображення діяльності об'єкта, який просувається, а мати інформацію з номером ліцензії та датою видачі документа.

Гемблінг – це легальна діяльність, але постає питання регулювання

Якщо говорити про легальний гемблінг РФ, то тут таке явище також є. Відповідно до згаданого вище закону «Про рекламу», забороняється, щоб повідомлення операторів мали на меті залучення неповнолітніх, запевняли, що гемблінг може стати джерелом доходу тощо. Щодо маркетингових повідомлень у мережі Інтернет, п. 2.2. Закону зазначається, що розміщення та розповсюдження реклами, окрім телебачення, радіо та на землі, дозволяється в інформаційно-телекомунікаційних мережах загального користування, в тому числі в мережі Інтернет.

Також варто пам’ятати, що відповідно до чинного російського законодавства, вона повинна:

1) пояснювати терміни щодо розіграшів усіх призів у ході проведення заснованих на ризику ігор, парі;

2) містити інформацію про конкретного організатора заснованих на ризику ігор, парі, про правила їх проведення, призовий фонд, кількість призів або виграшів, терміни, місце і порядок отримання призів або виграшів.

Читайте також: Як просунути гемблінг-проект у Яндексі

Гемблінг Рунет: перспективи просування гральної індустрії

У Рунеті онлайн-казино легально проіснувало недовго, а саме з 2000 до 2009 року, коли почав діяти закон про заборону азартної діяльності по всій країні, крім чотирьох гральних зон. Незважаючи на заборони, в РФ нелегально працюють десятки компаній, які зайняті онлайн-гемблінгом (у перекладі з англ. gambling – гра на гроші).

Цікаво

Засновник компанії SoftSwiss (виробник ПЗ для гемблінгу) заявляє, що щороку ринок онлайн-гемблінгу збільшується на 10-15%, а ринок мобільного гемблінгу – на 20%.

Російське законодавство забороняє створювати онлайн-казино в Рунеті, але дозволяє розробляти для нього програмний софт або запускати ліцензовані казино для користувачів інших країн. На інтернет-ресурси легальних казино неможливо зайти з IP-адрес тих держав, де гральна індустрія під забороною. Серед них російські, канадські і японські IP-адреси.

Гемблінг Рунет: перспективи просування гральної індустрії

На частину такого білого бізнесу відводиться приблизно 60% світового ринку обсягом понад €45 млрд (11,9% від сумарної кількості ринку азартних ігор).

Відповідно, це відкриває нові і перспективні можливості в сфері маркетинг, гемблінг.

Нагадаємо, що Power BI – інструмент з просування гемблінг-проєктів.

Читайте також: Мобільний гемблінг: які тенденції на ринку

Читайте також: Афіліатний маркетинг: вигода для власників онлайн-казино  

Коментарі:
Зараз читають
вгору