Блокування сайту: золоті правила гемблінг-індустрії

19 Травня 2020, 17:32

Блокування сайту: золоті правила гемблінг-індустрії

У різних країнах склалося різне ставлення до онлайн-гемблінгу. Там, де казино офіційно дозволено, постійно збільшуються податки на дохід від азартних закладів, впроваджуються жорсткі обмеження на рекламу і вводяться неабиякі штрафи за залучення до ігор неповнолітніх осіб. Чому має місце гемблінг блокування сьогодні – докладніше в матеріалі від фахівців Login Casino.

Як обійти блокування сайту – замислилися іноземні оператори

Репутація в гемблінгу означає багато. Новий гральний оператор повинен не тільки залучити більшу кількість клієнтів і скласти про себе сприятливу думку серед гравців, але і зробити все, щоб проєкт не заблокували. Для цього світові оператори мають дотримуватися таких загальних правил:

  • Наявність ліцензії. Ліцензія, яка видана одним із європейських регуляторів, дозволить уникнути блокування вебпорталу (залежно від юрисдикції). Вимоги до претендентів на придбання ліцензії завжди суворі, тому довіра до такого гемблінг-проєкту з боку регуляторів висока.
  • Якісні ігри. Всі перевірені онлайн-казино використовують програмне забезпечення від розробників ігор для гральної індустрії. Це необхідна умова, оскільки такі творці мають всі необхідні дозволи для формування азартного софту.
  • Перевірка незалежних організацій. Крім регуляторів, які виконують нагляд за діяльністю інтернет-казино, існують незалежні організації, які сертифікують гемблінг-проєкти. Казино може застосовувати їх за бажанням, але наявність такого сертифікату ціниться не менше, ніж ліцензія.
  • Стандарти якості. Відповідність найвищим стандартам безпеки завдяки п’ятирівневій системі, різним брандмауерам, а також 128-бітному кодуванню SSL.

Читайте також:Як вивести гемблінг-проект в топ-10 «Яндексу»

Також необхідно дотримуватися суворого нормативного нагляду і законів, правил, стандартів та положень у різних юрисдикціях.

Блокування сайту: гральний бізнес в Україні

Цікаво

У Великобританії прийнято низку законів, що обмежують рекламу казино в мережі Інтернет, по телебаченню, в зовнішньому розміщенні. Також країна була першою в світі, яка ввела заборону на застосування кредитних карт для онлайн-ставок і оплати фішок наземного казино.

Українським законотворцям на даному етапі важливо організувати повноцінне регулювання діяльності онлайн-казино, оскільки це одна з найдинамічніших галузей азартних ігор. З урахуванням специфіки конкретного закладу важливо розробити ефективні важелі контролю і безпечні умови для гравців.

Блокування сайту

Для цієї мети в законопроєкті України № 2285-д сформовані положення щодо блокування недобросовісних інтернет-порталів тематики гемблінгу. Після прийняття цього закону Контролююча комісія отримує повноваження звертатися до суду з проханням заборонити доступ к онлайн-сервісу, який порушує чинне законодавство в сегменті азартних ігор. Згідно з його рішенням, інтернет-провайдер зобов'язаний обмежити доступ до вебсторінки. В Україні подібного роду заборони діють на російські сайти: «Однокласники», «ВКонтакті» та ін. Народний депутат України IX скликання Андрій Жупанин зазначає, що технічно і фізично це можна реалізувати. Головне, щоб центральний пункт був розміщений в Україні, а перевіряючим органам відкрили доступ. Також законопроєкт передбачає введення процедури ідентифікації гравців, щоб заборонити неповнолітнім вхід на гемблінг-ресурси.

Читайте також: Гемблінг-просування проєктів під Рунет: способи реалізації

Експерти стверджують, що через авторські недоробки є ймовірність, що абсолютної легалізації грального бізнесу може не статися, а багато підприємців будуть і далі залишатися в тіні. Поки що в Україні гральний бізнес – ризик, який повинні враховувати не тільки нові власники сайтів азартної тематики, а й уже сформовані гральні оператори.

Гральний бізнес: блокування сайту і рекламних акаунтів у соціальних мережах

Facebook – один із прибуткових майданчиків для реклами і арбітражу гемблінг-проєктів. Ця платформа дає високу конверсію, але найчастіше власники сайтів азартної тематики стикаються з блокуванням рекламних акаунтів.

При створенні офіційного пабліку казино в соціальних мережах потрібно врахувати аудиторію, підібрати відповідний контент, працювати за принципами маркетингу компанії бренду, роблячи ставку на лояльність, репутацію і створення відповідального ставлення до ігор. Наприклад, можна додавати публікації вивчення і методи діагностики ігрової залежності (лудоманії), а також застереження про можливість захворювання.

Гральний бізнес: блокування сайту

Крім того, важливо ще на етапі реєстрації вказувати один email, телефонний номер, прив'язуючи їх до одного регіону і не пов'язуючи з заблокованими сторінками.

Нагадаємо, раніше ми розповідали, яка роль Elementor WP для онлайн-гемблінгу.

Читайте також: Power BI – інструмент для просування проєктів з гемблінгу

Читайте також: Азартні ігри в Інтернеті: принципи регулювання в європейських державах

Коментарі:
Зараз читають
вгору