Among Us: як інді-гра підкорила серця мільйонів геймерів

21 Жовтня 2020, 09:43

Among Us: як інді-гра підкорила серця мільйонів геймерів

На ринку відеоігор існує безліч пропозицій від розробників різного масштабу – від мільярдних корпорацій до продуктів від кількох ентузіастів. І часто можна побачити, що проста гра від невідомої компанії стає дуже популярною і заполоняє Інтернет. Так сталося з грою Among Us.

Як все починалося?

Гру розробила студія InnerSloth (складається з трьох працівників) ще 2018 року. Геймплей чимось нагадує популярну гру «Мафія» – на космічному кораблі група гравців має спільно працювати, щоб вирахувати зрадника, яким на початку раунду випадково стає один із гравців. Завданням зрадника, або ж «імпостора», як його називає сама гра, є саботаж систем корабля або вбивство гравців. Решта ж команди має запобігти знищенню корабля та своєчасно знайти зрадника. Комусь потрібно робити лабораторні дослідження, комусь – чинити електрику, а комусь просто провести карткою через валідатор. Окрім того, власного персонажа можна кастомізувати – вибирати одяг, капелюхи та змінювати колір скафандра.

І майже два роки гра залишалась непоміченою в крамничці Steam, аж поки раптом не почала з’являтися на трансляціях Twitch, що призвело до справжнього вірусного маркетингу. Завдяки цьому гра Among Us отримала друге життя – кількість її переглядів на Twitch підскочила на 650%, а загалом у Steam її придбали вже понад 42 млн гравців, на iOS і Android – більше 84 млн. І від цього виграли не лише розробники – оскільки геймплей потребує скоординованих дій гравців у голосовому чату, то зросла і кількість завантажень сервісу для комунікацій Discord на мобільні пристрої. Зокрема, з 5 вересня зафіксовано понад 800 тис. встановлень на день.

Ще однією перевагою гри є її кросплатформеність – існують версії Among Us Android, а також для iOS і ПК.

Читайте також:Найкращі ігри про виживання

Причини популярності гри

Among Us

На думку New York Times, такий значний попит на гру спричинила пандемія коронавірусу, яка досі тримає багатьох людей замкнутими в домівках. Сотні тисяч гравців, більшість серед яких підлітки, грають у неї, соціалізуючись і компенсуючи тим самим відсутність можливості зустрітися з друзями на вулиці.

Свою руку також доклали і стримери, які проводять трансляції та постійно залучають нових гравців до гри Among Us.

«Ця гра перебивалася малою кількістю фанатів протягом останніх двох років, перш ніж опинилася в епіцентрі уваги завдяки стримерам Twitch. Її успіх проявився саме на цій платформі, а не в традиційних соціальних мережах, які часто стають майданчиками для вірусної реклами якоїсь гри», – вказав Ренді Нельсон, керівник відділу мобільної аналітики в Sensor Tower.

Вагомим фактором стала і ціна – для українського геймера Among Us коштує 99 грн у Steam.

Однак, окрім таких причин, не варто забувати і про геймплей – багато в чому він нагадує шахову партію. Гравці вигороджують себе, закладають інших, придумують побрехеньки чи виправдання, щоб відвести від себе увагу, кажуть неправду, маніпулюють. Одним словом, роблять все, щоб досягнути заданої мети. І особливо тяжко доводиться зрадникам, які мають використати всю свою гнучкість, щоб перемогти і не вилетіти до відкритого космосу через шлюз. Такий геймплей є генератором постійних ситуацій, переважно комедійного характеру. Саме на основі цього нині і базується вірусна реклама в соцмережах – там постійно можна зустріти відео зі смішними моментами геймплею чи скриншоти з гри, які відсилають до інших аспектів популярної культури.

Among Us

Повністю гра розкривається не під час ремонту корабля чи вбивства суперника, а на нарадах гравців. І саме тоді мистецтво брехні виходить на абсолютно новий рівень, при цьому свідчення десяти гравців можуть кардинально відрізнятися. Не варто забувати, що ці палкі дискусії відбуваються в грі з космічним сеттингом і доволі простою графікою, яка чимось нагадує flash-анімації 2000-х років.

Читайте також:Топ ігор про мафію

Що буде далі?

Розробники не очікували, що їхнє дітище виявиться настільки популярним. Через це вони скасували розробку продовження та зосередилися на підтримці й оновленні першої Among Us. Власне, за словами розробників, ключовим фактором для них стало терпіння та бажання розвивати продукт, який на старті мав не більше 50 активних гравців. Нині ж більшість прибутку для InnerSloth приносять ринки Америки, Європи та Бразилії, а також продаж косметичних предметів для кастомізації персонажа.

Читайте також:Огляд Doom Eternal

Читайте також:Новинки анонсів із Summer Game Fest

Коментарі:
Зараз читають
вгору